Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Jeg er lærer på en ungdomsskole og fikk forrige uke vite at den ene elevens bestemor hadde meg i barnehagen. Men denne bestemoren har fortalt masse til eleven om meg, så nå går 30 elever rundt og ler av " morsomme" historier, som den gangen jeg tok av bleien og viste frem bæsjen osv Er dette lov??? Anonymous poster hash: 6e2c2...656
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Nei, det er ikke lov. Og det er skikkelig respektløst. Anonymous poster hash: 468bf...016
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Det kan jeg aldri tro er lov, og utrolig lite gjennomtenkt. Tenker ikke bestemor på hva disse historiene gjør med din autoritet på skolen.... Gjort er gjort, så det er jo umulig å ta det tilbake eller fjerne det, men denne bestemoren burde nok likevel få en advarsel så hun tenker seg om før hun gjør noe sånt igjen. Anonymous poster hash: f20a0...72b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Bestemoren har brutt taushetsplikten. Anonymous poster hash: f5b63...d69
ærlig talt Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Herlighet! Ikke nok med at hun har brutt taushetsplikten sin, hun kan umulig være helt 100 %?! Er denne dama fremdeles yrkesaktiv?
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Bestemor er nok pensjonist og kan ikke få problemer på jobb lengre. Og klage privat, vel, lykke til. Anonymous poster hash: 8c6b4...6e1
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Dette er brudd på taushetsplikten, ja. Anonymous poster hash: 6209e...3e2
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Jeg har taushetsplikt, men ingen har fortalt meg hvilke kosekvenser brudd på taushetsplikten gi? Noen som vet? Anonymous poster hash: 75b8c...02c