Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #1 Skrevet 11. desember 2014 Dersom man lager det. Hvor lenge er den gyldig, og er den bindende? Skal lage det med eks-samboer. Jeg "lar" han betale mindre fordi jeg ser at han klarer seg dårlig økonomisk om vi tar det gjennom Nav. Anonymous poster hash: 905c9...90e
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #2 Skrevet 11. desember 2014 Den er ikke bindende, og den er ikke "gyldig", dvs at hvis han ikke betaler har du ikke en dritt du skulle sagt. Derfor tar folk det gjennom nav. Synes personlig du er for snill, han har satt ungene til verden, og du kunne spart overskuddet. Er vel heller tvilsomt at han blir direkte fattig av å betale bidrag. Anonymous poster hash: ae9c7...9e3
Appelsinpiken Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 https://www.nav.no/no/Person/Familie/Barnebidrag/Privat+avtale+-+enklere+enn+du+tror.1073751158.cms Les her
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Det beste må jo være at foreldrene blir enige om noe de begge kan leve med. Det er så typisk mange enslige mødre her å bare være opptatt av å få mest mulig (jeg er enslig mor selv), uansett hva slags følger det får. Jeg ønsker at mine barn skal ha det like bra hos far som hos meg, og vil at han også skal ha mulighet til å kunne finne på noe med barna, reise på ferier, kjøpe ting til de osv. Det er viktig at de voksne setter seg selv og sine bitre følelser til side, og tenker på hva som er best for barna, og det er ingen tvil om at det er veldig viktig for barna at mor og far har et godt forhold. Det siste jeg kunne tenke meg, var å krangle om penger med en av de aller viktigste personene i barnas liv. Anonymous poster hash: 85844...274
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå