Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Vi er på ferie med to barn. Nå spydde nettopp 7-åringen Vi drar hjem på fredags kveld, og nå er jeg livredd for at flere skal bli smittet. Hva gjør vi med flyturen da?! Hvis flere spyr? For min del kommer det alltid i begge ender, og jeg bare ligger ved doen i flere timer. Hva skjer da med flyturen hjem? Er håpløst å unngå smitte også pga at vi er stuet sammen på et og samme rom, uten klor å vaske med. Hjelp! Anonymous poster hash: b8047...934
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Kjøp idoform, det kan hjelpe dere:) Ta dere en underberger, dere voksne, det gjør underverker! Og sprit hendene deres, dørhåndtak osv. Det går bra!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 God håndhygiene er tingen, lite annet du får gjort. Ta med plastikkposer på flyet tilfelle hun spyr. Ellers ikke ta sorgen på forskudd. Kan ta noen dager før dere evt blir smittet å da er dere hjemme igjen 😊 Anonymous poster hash: 405f1...4ae
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Da ber dere om et senere fly. Du kan ikke risikere å smitte alle ombord så nær jul. Anonymous poster hash: 7343b...7db
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #5 Skrevet 11. desember 2014 Signerer det første svaret! Senere fly?? Det er noe man må regne med når man velger å fly tett opp til jul:) Å bli smittet altså....Ellers så må man stenge seg inne 14 dgr før jul da:) lol Anonymous poster hash: 2110a...cef
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 Takk for svar. Hun spydde bare den ene gangen i natt. I dag er hun i form ser det ut som. Hun sier hun føler seg fin i allefall. Jeg bare krysser alt jeg har for at dette var en reaksjon på for mye mat og for mye desserter. Men, frykter omgangssyke. Skal være supernøye på hygiene. Uff, dette ødelegger de to siste dagene kjenner jeg Anonymous poster hash: b8047...934
Twintipp og himmelblå Skrevet 11. desember 2014 #7 Skrevet 11. desember 2014 Takk for svar. Hun spydde bare den ene gangen i natt. I dag er hun i form ser det ut som. Hun sier hun føler seg fin i allefall. Jeg bare krysser alt jeg har for at dette var en reaksjon på for mye mat og for mye desserter. Men, frykter omgangssyke. Skal være supernøye på hygiene. Uff, dette ødelegger de to siste dagene kjenner jeg Anonymous poster hash: b8047...934 Da går det nok helt fint skal du se. Ikke uvanlig med en sånn omgang i utlandet, annen bakterieflora og klima! Tipper det er det som var utslagsgivende. Sønnen vår har hatt sånn en gang oppkast noen ganger, spesielt på sommeren. Vi har aldri blitt smittet da. Selv om han er opp på meg hele tiden:)! Slapp av, nyt de siste dagene:)!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #8 Skrevet 11. desember 2014 Håper det går bra. Hun har spist bra til frokost og sier hun ikke er kvalm. Kjenner alikevel jeg er litt stressa enda. Anonymous poster hash: b8047...934
Økonomor Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Jeg ble matforgiftet en gang, timer sånn at det slo ut på en flyreise så jeg skjønner panikken din godt. Men det virker som du kan slappe av. Ikke så uvanlig det der.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Hvis det går bra å spise og barnet ikke lenger er kvalm, så ville jeg senket skuldrene Anonymous poster hash: 2a42c...daf
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 Da ber dere om et senere fly. Du kan ikke risikere å smitte alle ombord så nær jul. Anonymous poster hash: 7343b...7db Enkelte tror at folk generelt driter penger. Flybilletter før jul er som regel svindyre og det er så å si umulig å få plass. Mener du de skal være på ferie i 14 dager til og betale hotell og fly? Anonymous poster hash: 9dd83...43d
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #12 Skrevet 11. desember 2014 Signerer det første svaret! Senere fly?? Det er noe man må regne med når man velger å fly tett opp til jul:) Å bli smittet altså....Ellers så må man stenge seg inne 14 dgr før jul da:) lol Anonymous poster hash: 2110a...cef Nei, man skal ikke "regne med" å bli smittet på fly. Normale folk utsetter ikke andre for smitte på den måten. I de fleste tilfeller vil flyselskapet være behjelpelig. Anonymous poster hash: 7343b...7db
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #13 Skrevet 11. desember 2014 Nei !!! Man forventer ikke bli smittet på fly. Man forventer at syke folk unnlater å fly når de er syke. Anonymous poster hash: bd9b7...3b3
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #14 Skrevet 11. desember 2014 Hvis det virkelig er omgangssyke, så skal man ikke fly. Da må man ta kontakt med forsikringsselskap og ordne så man får reist hjem med et senere fly. Anonymous poster hash: 14297...61c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #15 Skrevet 11. desember 2014 Vi er på ferie med to barn. Nå spydde nettopp 7-åringen Vi drar hjem på fredags kveld, og nå er jeg livredd for at flere skal bli smittet. Hva gjør vi med flyturen da?! Hvis flere spyr? For min del kommer det alltid i begge ender, og jeg bare ligger ved doen i flere timer. Hva skjer da med flyturen hjem? Er håpløst å unngå smitte også pga at vi er stuet sammen på et og samme rom, uten klor å vaske med. Hjelp! Anonymous poster hash: b8047...934 Ha med masse poser og engangservietter, mint og salte kjeks... Lykke til! Har hørt om andre som har blitt matforgiftet på lange flyvninger, det blir spy å dritt overalt da... kjipt, men sant. Anonymous poster hash: 6bc71...720
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2014 #16 Skrevet 12. desember 2014 Nei !!! Man forventer ikke bli smittet på fly. Man forventer at syke folk unnlater å fly når de er syke. Anonymous poster hash: bd9b7...3b3 Enig. Helt skremmende hvor egoistiske enkelte mennesker er. Anonymous poster hash: 7343b...7db
soleia Skrevet 12. desember 2014 #17 Skrevet 12. desember 2014 Da ber dere om et senere fly. Du kan ikke risikere å smitte alle ombord så nær jul. Anonymous poster hash: 7343b...7db Enkelte tror at folk generelt driter penger. Flybilletter før jul er som regel svindyre og det er så å si umulig å få plass. Mener du de skal være på ferie i 14 dager til og betale hotell og fly? Anonymous poster hash: 9dd83...43d Reiseforsikring?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå