Gå til innhold

Mannen gir meg hjertestans av bilkjøringen sin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere kverrulanter, nei det er ikke ment bokstaveligtalt. Uansett.....

Han hevder det ALDRI blir glatt på E6 f.eks så det å ligge 2 sekunder bak en annen bil er helt greit. Det blir heller ikke glatt på E6 så å kjøre i 120 er ikke noe problem. Prøver å fortelle han at det er både glatt og at han skal holde avstand men da blir han bare sur. Det å kjøre i fartsgrensa i brå svinger er heller ikke noe problem vi har jo vinterdekk.

Hvordan få en mann til å innse at det faktisk er glatt nå om dagen? At det blir is på veiene ved minusgrader? Irriterer meg at det aldri er farlig på veiene i hans øyne. Gruer meg til han skal kjøre meg til føden, stressa og at han aldri tar hensyn til kjøreforholdene. Flere med slike menn?

Anonymous poster hash: ffad8...89e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde en sånn mann. Bulket en del uten å kunne se en sammenheng.

Løste problemet med at jeg alltid kjørte selv når vi skulle noe.

Skrevet

Jeg har heldigvis ikke hatt en kjærest/mann som har kjørt slik. Men har truet med å hoppe av i fart et par ganger til to forskjellige... da sluttet de i hvert fall med idiotkjøringen når jeg satt på.

Det er gjerne mulig å komme og øve på glattkjøringsbanen, ofte organiseres det i begynnelsen av vinteren eller når det er perioder med ekstra ille føre. Kanskje du kan få med mannen på noe slikt?

Ellers finnes det nok av data som viser hvordan bremselengden endrer seg på glatt underlag, vinterdekk, sving osv.

Hadde jeg hatt en mann som kjørte slik på glatt føre så hadde jeg informert om at han IKKE kom til å få kjøre meg til føden, og så hadde jeg ordnet meg på annen måte.

Hvis mannen din skulle opp i teori til lappen nå så hadde han strøket glatt med de eventyrene han forteller seg selv!

Anonymous poster hash: 04e75...ec7
Skrevet

Naf medlemmer har tilbud om å få kjøre på glattkjøringsbanen hver høst.

Skrevet

Hadde mannen min kjørt sånn ville han ha fått klar beskjed om at det ikke var aktuelt at han kjørte meg, og i alle fall ikke barnet, noe sted før han hadde lært seg å kjøre som en normal person og ta hensyn til fartsgrenser, føre og andre bilister.

Skrevet

Til dere kverrulanter, nei det er ikke ment bokstaveligtalt. Uansett.....

Han hevder det ALDRI blir glatt på E6 f.eks så det å ligge 2 sekunder bak en annen bil er helt greit. Det blir heller ikke glatt på E6 så å kjøre i 120 er ikke noe problem. Prøver å fortelle han at det er både glatt og at han skal holde avstand men da blir han bare sur. Det å kjøre i fartsgrensa i brå svinger er heller ikke noe problem vi har jo vinterdekk.

Hvordan få en mann til å innse at det faktisk er glatt nå om dagen? At det blir is på veiene ved minusgrader? Irriterer meg at det aldri er farlig på veiene i hans øyne. Gruer meg til han skal kjøre meg til føden, stressa og at han aldri tar hensyn til kjøreforholdene. Flere med slike menn?

Anonymous poster hash: ffad8...89e

Hadde gitt han beskjed om å stoppe bilen og kjørt selv. Hjernedøde folk får ikke leke med livet mitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...