Gå til innhold

Jeg har blitt mamma!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er ventetiden over, og jeg har blitt mamma til verdens fineste gutt (i mine øyne) :)
Men nå sitter jeg her, og er så ulykkelig. Jeg har ingen familie i nærheten, og føler jeg har ødelagt alt både for meg og lillegutt. Jeg og barnefar valgte å gå hver til vårt etter jeg ble gravid, og han bor nå flere timer unna. Så her sitter vi to alene, uten familie eller noe særlig med venner. 

Håper virkelig ting går seg til, men akkurat nå føler jeg meg bare ensom. Også sitter jeg med en uendelig trist følelse for at jeg har ødelagt livet til den lile. Jeg elsker han allerede himmelhøyt, sikkert derfor det også er så vondt. 

Anonymous poster hash: e3b7e...40e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva holder deg der du er?

Kan du flytte nærmere familien din?

Gå på barseltreff og gå deg venner der evt! Lykke til!

Anonymous poster hash: 320aa...4a9

Skrevet

Har du nettopp født? Masse hormoner som gjør triste ting ekstra triste, og som kan virkelig dytte en ned i kjelleren. Se på det nydelige vidunderet ditt; han er så heldig å ha deg!! Mammaen hans som vil han det beste her i livet: Dere skal klare dere fint dere to! 

Har du nettverk noe sted som du kan flytte til etterhvert? Har du noe familie du kan være hos noen uker i barseltiden? Er en grunn til at kvinner før i tiden ble vartet opp av slekt og familie i flere uker når de hadde født - barseltid er tøft for de fleste! Ellers kan du ta kontakt med Homestart, hvis de har det der du bor, for å få litt hjelp nå i starten av helt vanlige, hyggelige folk. Be om støtte på helsestasjonen, og få deg en barselgruppe som er interessert i å treffes regelmessig.

Du har ikke ødelagt noe for lillegull. En dag når du er klar for det treffer du en flott fyr du og lille kan dele livet med, bare ikke nøy deg med second best for å ha noen. Du og lille fortjener det beste :-) Lykke til fra en fremmed :-) 

Skrevet

Livet til gutten din vil aldri bli ødelagt så lenge han har en mamma som elsker han :) 

Dere er to nå, og dere trenger ikke mer enn hverandre. Ingen vet hva og hvem livet bringer videre! Plutselig kan det dukke opp nye mennesker i livet ditt :) Kos deg med lillegutten din, han er kjempeheldig som har fått komme til akkurat deg! Gråt tårene du ønsker, men gled deg over livets mirakel, og husk at DU er den viktigste i livet hans, han trenger ingen annen enn deg :) 

Gratulerer så masse med gullgutten! :) 

Anonymous poster hash: b9481...513
Skrevet

Vet du,akkurat nå skal du bare nyte babyen din! :) Du har selvsagt ikke ødelagt for han,han har en mamma som elsker han og det er nok akkurat nå :)

Gratulerer så mye med baby :)

Alt annet ordner seg etterhvert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...