Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Sier ikke at de har en sammenheng, men er 23 år og burde jeg bekymre meg over noe av dette? Vonde ledd(dunkesmerte i fingerledd av og til, mye i perioder, på kveldene) Trøtt og lite energi Ekstremt dårlig husk(husker knapt barndom og dårlig korttidshukommelse, sliter med å huske detaljer fra feks da min datter på 3 var baby) Mister mye hår Lite sexlyst, nesten null Annerledes hjerterytme av og til Fryser veldig lett Stikksmerter i mage/nedre mageregion av og til(typ at jeg skvetter til og krymper meg i smerte noen sekunder til det går over) Hadde dere gått til lege med noe av dette, eller ansees som vanlige hverdagslige plager? Anonymous poster hash: da895...91e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 gravid Anonymous poster hash: e9ed2...18a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Jeg hadde gått til legen og bedt om at du blir sjekket. Har du fått sjekket stoffskifte, vitamin-mineral-mangler? Anonymous poster hash: fe9c0...e51
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Hypotyreose Anonymous poster hash: 0006e...c81
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Pga summen av alt hadde jeg helt klart oppsøkt lege. Før logg så blir det lettere å forklare for legen. Anonymous poster hash: 09a4a...6de
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 D vitaminmangel!!! Anonymous poster hash: 25c78...3c7
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Har nettopp funnet ut at jeg har kuler i skjoldbruskkjertel og skal til vidre undersøkelse av dette. Stoffskifteprøver var bare litt høye. Alle symptomene har jeg hatt i mange mange år, bortsett fra håravfallet. Er ikke gravid(mensen as we speak:p) Det med uregelmessig hjerterytme/hjerteflimmer som varer noen sekunder, begynte da jeg var gravid for 4 år siden(trenger ikke ha noe sammenheng med det). Kan gå dager og uker uten at det skjer noe, og oftere i perioder... Hi Anonymous poster hash: da895...91e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå