Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Å sette seg på toalettet når lokket er nede og man tror det er oppe Et lite minisjokk for musemor Anonymous poster hash: f8ca9...0f0
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Å sette seg på toalettet når lokket er nede og man tror det er oppe Et lite minisjokk for musemor Anonymous poster hash: f8ca9...0f0 I know the feeling 🙈 Anonymous poster hash: fef1d...084
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 fnis. Eller når noen har løftet opp setet for å stå og tisse og man setter seg rett på porselenet. Anonymous poster hash: 34398...d1a
Preggie Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 fnis. Eller når noen har løftet opp setet for å stå og tisse og man setter seg rett på porselenet. Anonymous poster hash: 34398...d1a Æsj, det har hendt meg hvis jeg må på do midt på natten og er trøtt. Det er skikkelig ekkelt, da får mannen kjeft!!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 For ikke å snakke om når dolokket er nede og du tror det er oppe, og du er så inni ...... nødt å tisse at lårene knapt er borti "doringen" før du lar vannet gå...... Det har skjedd meg to ganger, en gang som barn og en gang som voksen Anonymous poster hash: bb334...13c
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #6 Skrevet 11. desember 2014 For ikke å snakke om når dolokket er nede og du tror det er oppe, og du er så inni ...... nødt å tisse at lårene knapt er borti "doringen" før du lar vannet gå...... Det har skjedd meg to ganger, en gang som barn og en gang som voksen Anonymous poster hash: bb334...13c Ja,det også! Anonymous poster hash: f8ca9...0f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå