Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Jeg er 153 cm og 61 kg, har ikke mye å ta av og mangler å gå ned biiittelitt for å passe i kjolen jeg skal ha på til jul:D har en del jeg må kutte ut, blant annet cola. Noen som har tips? Anonymous poster hash: a2512...708
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Jeg er 153 cm og 61 kg, har ikke mye å ta av og mangler å gå ned biiittelitt for å passe i kjolen jeg skal ha på til jul:D har en del jeg må kutte ut, blant annet cola. Noen som har tips? Anonymous poster hash: a2512...708 Kutt ut pasta, ris og poteter. Og snop og alkohol selvfølgelig Anonymous poster hash: 823c6...544
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Hvis du bare vil være slank til jul, hva med å la være å spise? 😜 Jeg var nettopp alene hjemme med sykt barn i 1,5 uke. Gikk ned 4-5 kg fordi mat var det siste jeg tenkte på. Drakk smoothie av 1/2 banan, skogsbærblandin, 1/2 skyr og litt vann hver morgen. Og normal middag i 3-4 tiden, og samme smoothie på kvelden. Det var det. Anonymous poster hash: 5cd9d...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå