Gå til innhold

Tror rørene er tette-


Anbefalte innlegg

Skrevet

Bor i blokk .Når vaskemaskinen går så kommer det opp masse vann i dusjen. Er det noe jeg kan gjøre selv.Det må jo være tettHar aldri skjedd sånn før.



Anonymous poster hash: 33c3b...d22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres tett ut ja. Ha i avløpsåpner i dusj og vaskemaskinutløp :)

 

Anonymous poster hash: 8b135...e9e

Skrevet

Er det borretslaget som skal betale regningen eller meg`?



Anonymous poster hash: 33c3b...d22
Skrevet

Avløpsåpner kjøper du selv. Det er en del av det løpende vedlikeholdet...

 

Anonymous poster hash: 1de21...883

Skrevet

Takk for tipset)



Anonymous poster hash: 33c3b...d22
Skrevet

Du har selv ansvar for å rense slukene og vannlåsene dine.

 

Ta opp risten å få ut gørra.

 

Nye sluk har en slags beholder med håndtak som du kan løfte ut for å tømme.

 

Anonymous poster hash: dcd43...f40

Skrevet

Hva slags avløp åpner bruker dere? Hvilket merke?



Anonymous poster hash: 33c3b...d22
Skrevet

 

Hva slags avløp åpner bruker dere? Hvilket merke?

 

Anonymous poster hash: 33c3b...d22

Plumbo avløpsåpner er super:) prøv først med en flaske, mulig du må ha to når det er så tett. (Ikke sånn tørr plumbo, men flytende).

 

Anonymous poster hash: 8b135...e9e

Skrevet

Plumbo virker,men ødelegger rørene.

 

Anonymous poster hash: ee2e4...294

Skrevet

Prøv først å lage vakuum med sugekopp. Jeg synes det ofte fungerer bedre enn avløpsrens.

 

Anonymous poster hash: 17f2b...748

Skrevet

Plumbo virker,men ødelegger rørene.

 

Anonymous poster hash: ee2e4...294

 

Jasså? FLYTENDE Plumbo? Har jeg aldri hørt. Men standard Plumbo(den tørre som kommer gasser ifra), ja den er jeg enig i.

 

Anonymous poster hash: 1c966...f45

Skrevet

Plumbo ødelegger gamle rør. Rør av nyere dato er laget for å tåle det.

Flytende plumbo er gull. Den er tyngre enn vann og vil derfor synke ned dit den skal.

 

 

Anonymous poster hash: 37b59...d99

Skrevet

Plumbo ødelegger gamle rør. Rør av nyere dato er laget for å tåle det.

Flytende plumbo er gull. Den er tyngre enn vann og vil derfor synke ned dit den skal.

 

 

Anonymous poster hash: 37b59...d99

 

Helt rett ;)

I linken står det at det er spesifikt rør fra 80 tallet :)

 

Anonymous poster hash: 1c966...f45

Skrevet

 

Plumbo ødelegger gamle rør. Rør av nyere dato er laget for å tåle det.

Flytende plumbo er gull. Den er tyngre enn vann og vil derfor synke ned dit den skal.

 

 

Anonymous poster hash: 37b59...d99

 

Helt rett ;)

I linken står det at det er spesifikt rør fra 80 tallet :)

 

Anonymous poster hash: 1c966...f45

 

http://www.dinside.no/925525/er-virkelig-plumbo-saa-farlig

 

Anonymous poster hash: 1c966...f45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...