Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Bor i blokk .Når vaskemaskinen går så kommer det opp masse vann i dusjen. Er det noe jeg kan gjøre selv.Det må jo være tettHar aldri skjedd sånn før. Anonymous poster hash: 33c3b...d22
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Høres tett ut ja. Ha i avløpsåpner i dusj og vaskemaskinutløp Anonymous poster hash: 8b135...e9e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Er det borretslaget som skal betale regningen eller meg`? Anonymous poster hash: 33c3b...d22
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Avløpsåpner kjøper du selv. Det er en del av det løpende vedlikeholdet... Anonymous poster hash: 1de21...883
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Takk for tipset) Anonymous poster hash: 33c3b...d22
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Du har selv ansvar for å rense slukene og vannlåsene dine. Ta opp risten å få ut gørra. Nye sluk har en slags beholder med håndtak som du kan løfte ut for å tømme. Anonymous poster hash: dcd43...f40
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Hva slags avløp åpner bruker dere? Hvilket merke? Anonymous poster hash: 33c3b...d22
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Hva slags avløp åpner bruker dere? Hvilket merke? Anonymous poster hash: 33c3b...d22 Plumbo avløpsåpner er super:) prøv først med en flaske, mulig du må ha to når det er så tett. (Ikke sånn tørr plumbo, men flytende). Anonymous poster hash: 8b135...e9e
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #9 Skrevet 11. desember 2014 Plumbo virker,men ødelegger rørene. Anonymous poster hash: ee2e4...294
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Prøv først å lage vakuum med sugekopp. Jeg synes det ofte fungerer bedre enn avløpsrens. Anonymous poster hash: 17f2b...748
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #11 Skrevet 11. desember 2014 Plumbo virker,men ødelegger rørene. Anonymous poster hash: ee2e4...294 Jasså? FLYTENDE Plumbo? Har jeg aldri hørt. Men standard Plumbo(den tørre som kommer gasser ifra), ja den er jeg enig i. Anonymous poster hash: 1c966...f45
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #12 Skrevet 11. desember 2014 Plumbo ødelegger gamle rør. Rør av nyere dato er laget for å tåle det. Flytende plumbo er gull. Den er tyngre enn vann og vil derfor synke ned dit den skal. Anonymous poster hash: 37b59...d99
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #13 Skrevet 11. desember 2014 Plumbo ødelegger gamle rør. Rør av nyere dato er laget for å tåle det. Flytende plumbo er gull. Den er tyngre enn vann og vil derfor synke ned dit den skal. Anonymous poster hash: 37b59...d99 Helt rett I linken står det at det er spesifikt rør fra 80 tallet Anonymous poster hash: 1c966...f45
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #14 Skrevet 11. desember 2014 Plumbo ødelegger gamle rør. Rør av nyere dato er laget for å tåle det. Flytende plumbo er gull. Den er tyngre enn vann og vil derfor synke ned dit den skal. Anonymous poster hash: 37b59...d99 Helt rett I linken står det at det er spesifikt rør fra 80 tallet Anonymous poster hash: 1c966...f45 http://www.dinside.no/925525/er-virkelig-plumbo-saa-farlig Anonymous poster hash: 1c966...f45
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå