Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Noen som vokser seg selv, type brasilian, gode tips å komme med? Eller som kan fortelle hvordan de gjør det i salong? Tips for å unngå at det klør når det kommer små hår og hvor "langt" må det bli før dere vokser igjen.. Helt nybegynner her... Anonymous poster hash: a639b...8c6
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Ingen som vokser seg??? Anonymous poster hash: a639b...8c6
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Gå i salong!! :-) Anonymous poster hash: dfc59...a5a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Gjorde det hos hudpleier. Du må ha over en halv cm langt hår. Det som skjer er at du legger deg på benken og så vokser de deg foran og bak. Foran er definitivt verst, unngå å vokse rett før mens. Au! Etter første gang er det ikke like ille andre gang. Så går det bedre og bedre for hver gang. Etterpå må du peele musa. Helst samme dag og så i noen dager etter voksing. For å unngå inngrodde hår. Du kan også kjøpe en fruktsyre som du smører på for å unngå inngrodde hår. Jeg har kraftig vekst, så måtte helst vokse hver 3 uke, og det koster jo 500 kr gangen. Uansett hvor mye jeg peelet så fikk jeg inngrodde hår. Sist fikk jeg to store byller med laaaange hår inni. Sluttet å vokse meg. Lykke til, får håpe du har en lett dott som vokser ut som den skal Anonymous poster hash: 8931c...8d1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå