Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Ser de har så utrolig grei pris på klærne sine. Er kvaliteten god? Får jo til og med råd til ekstrasett med disse prisene. Barna blir alltid gjennomvåte i barnehagen så trenger mer tøy til dem. Anonymous poster hash: 2e7d3...5b6
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Jeg er veldig fornøyd med yttertøyet til reflex! Jenta mi bruker brorens gamle dress i år og den er 7 år gammel - dette er tredje sesong den er i bruk. Hun ligger på magen og svømmer i sølepyttene, og hun er fortsatt tørr og varm inni vinterdressen Den er også veldig slitesterk. Ulltøyet er jeg ikke like fornøyd med. Blir fort tynnslitt og hullete. Anonymous poster hash: 0970e...944
Modesty Blaise. Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Vi har hatt endel ulltøy fra reflex. Noe av det har vært veldig ok. Andre ting syns jeg har fått nupper veldig fort. Men passform osv er helt ok. De er ikke spesielt store i størrelsen da, så det kan være lurt å gå opp en størrelse.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Syns ulltøyet slites fort hos aktive barn. Men yttertøyet er jeg veldig fornøyd med Anonymous poster hash: 7e08c...0f9
Ophelia & Jr. Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Vi har hatt endel ulltøy fra reflex. Noe av det har vært veldig ok. Andre ting syns jeg har fått nupper veldig fort. Men passform osv er helt ok. De er ikke spesielt store i størrelsen da, så det kan være lurt å gå opp en størrelse. Oi, det var pussig. Jeg skulle akkurat til å skrive at de er ganske store i størrelsen... Det er min erfaring.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Ulla syns jeg er helt ok. Yttertøyet likte jeg bedre før. Bedre passform og finere design. Nå syns jeg det er for dyrt i forhold til hva man får. Kjøper heller Reima på tilbud. Anonymous poster hash: 8b8b6...d06
Modesty Blaise. Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Vi har hatt endel ulltøy fra reflex. Noe av det har vært veldig ok. Andre ting syns jeg har fått nupper veldig fort. Men passform osv er helt ok. De er ikke spesielt store i størrelsen da, så det kan være lurt å gå opp en størrelse. Oi, det var pussig. Jeg skulle akkurat til å skrive at de er ganske store i størrelsen... Det er min erfaring. Så rart Jeg syns spesielt at de har litt korte armer, og det samme på bena. Vidden er helt ok
<3 mine søte små<3 Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Liker bedre reflex sine dresser enn reima. Reima går det jo fort hull i ikke verdt pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå