Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Er det ipad, x-box, playstation som er populært? Anonymous poster hash: 890bc...590
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Tror nettbrett har tatt over en del for DS/3DS som bærbar spill-enhet siden spillene på dem er billigere.Slipper liksom å betale flere 100 kroner for et spill.. Anonymous poster hash: 93873...3f3
Økonomor Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Min har nettbrett, men ønsker seg likevel 3ds så antar det varierer:) Her var det jeg som tenkte at nettbrett var så mye lurere.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Her har alle ungene minst en ds, to av ungene har også nettbrett. De to eldste har bærbar pc, de gidder ikke å betale for nettbrett selv. (De må nemlig kjøpe alt slik selv, ønske seg penger til jul og bursdag om de ønsker deg) Nå brukes ikke ds like mye lengre, men i perioder brukes de. Når vi er på ferie og skal kjøre langt er de med blandt annet. Men mulig de barna her er litt mer opptatt av dette til tider enn noen, for de har en mor som syns dette er kjempe gøy og kjøper seg spill når det kommer nye jeg vil ha. De vet at de ikke får prøve spillene når jeg er hjemme den første uka. Da blir mor nemlig gretten Anonymous poster hash: 9372f...b44
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå