Gå til innhold

Hva blir din skåre :)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva ble din da hi?

Anonymous poster hash: 50349...6a9
Skrevet

You answered TRUE to a total of 5 questions.

Normal Anger Management Skills: Clinical Help May be Useful
Skrevet

You answered TRUE to a total of 12 questions.

Anger Management Problem: Help Required

Hjeeelllp

Skrevet

Jeg fikk 17. Og den påstår jeg trenger hjelp.

Men jeg er da blid som en sol 90% av tiden 😃😃😃

Anonymous poster hash: ff140...6d7

Skrevet

You answered TRUE to a total of 9 questions.

5 - 9    Normal Anger Management Skills: Clinical Help May be Useful

Anonymous poster hash: 59f32...3d2
Skrevet

Heh.. 11 true her. Skulle visst hatt behov for hjelp med sinnet mitt :P

Jeg er forferdelig sårbar, jeg vet, men sliter overhodet ikke med sinnet :)

Anonymous poster hash: 6b589...0d3

Skrevet

You answered TRUE to a total of 17 questions.

You have answered TRUE to ten or more of these statements or have answered TRUE to one of the last 4 questions. A score of this type suggests that you are seriously prone to anger problems. Anger problems are likely causing difficulty in family, social and/or occupational settings. We strongly recommend that you seek out an anger management program (available through your EAP program at work or through local therapists) to help yourself learn better, more constructive ways to manage your anger.

Anonymous poster hash: 71027...f2b
Skrevet

Jeg svarte "true" på 3 spørsmål og dermed under gjennomsnitt :) 

Anonymous poster hash: 25032...e77
Skrevet

Men mange av spørsmålene handler jo bare om hva man føler, ikke hva man gjør med det. Ja, jeg er mye frustrert og sint på innsiden, men jeg viser det som regel ikke. Og jeg blir usannsynlig fort blid igjen om den jeg er sint på bare er en liten smule grei med meg. :P

Skrevet

Jeg fikk 7 :)

Anonymous poster hash: 3e885...e67
Skrevet

Jeg fikk bare 4 true... 

Better than Normal Anger Management Skills

Anonymous poster hash: 73552...fa5
Skrevet (endret)

Jeg fikk 4  :) Men alle spørsmål var ikke enkle å svare på...

Endret av den perfekte mor
Skrevet

På norsk da ?

Anonymous poster hash: 5c63c...575

Skrevet

Men mange av spørsmålene handler jo bare om hva man føler, ikke hva man gjør med det. Ja, jeg er mye frustrert og sint på innsiden, men jeg viser det som regel ikke. Og jeg blir usannsynlig fort blid igjen om den jeg er sint på bare er en liten smule grei med meg. :P

Det er helt sant, og nettopp derfor jeg skrev "frustrert eller følsom" også. 

Ellers tror jeg det er både normalt og sunt å kunne reagere noe.

Anonymous poster hash: bb252...d09

Skrevet

"Anger Management Problem: Help Required"

Skrevet

Her var jeg gjennomsnittlig. Men jeg fulgte linken videre til flere tester, og tok depresjonstesten. Først svarte jeg ut fra slik jeg hadde det tidligere i høst, da var livet tyngre enn jeg har hatt det noen gang tror jeg - sånn rent mentalt. Da ble skåren helt i toppskiktet (testen sier alvorlig depresjon, den tar kanskje litt i). Det var litt interssant,  jeg har aldri gått til legen med psykiske plager, men skjønte i høst at jeg nærmet meg noe som var dypere enn vanlige høstnedstemthet. Tok også testen en gang til i forhold til hvordan jeg har det i dag - og det var mye mye bedre. Det var jeg jo klar over :-) Livet er lettere nå! Og jeg er så inderlig takknemmelig for at det snudde. Så fryktelig tungt å være deprimert, jeg kjenner en slags ærefrykt over å ha vært nær så dype avgrunner som mange ramler utfor. Vet at alle kan komme dit. Men det mørket skremmer meg sånn. 

Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget egentlig. En avsporingskommentar. Men jeg har ikke hatt noen å snakke med om den tunge tiden, så jeg ble vel sittende å tenke litt da. 

Anonymous poster hash: 782ab...1c8
Skrevet

You answered TRUE to a total of 2 questions.

You have answered fewer than 5 questions as being TRUE for you. This suggests that you are more in control of your anger than are most people.

Kanskje mindre enn der burde være?

Skrevet

6: Normal Anger Management Skills: Clinical Help May be Useful

Anonymous poster hash: a17b0...9bf
Skrevet

Svarte true til 0 spørsmål. Så er jeg ekstremt stabil, og blir omtrent aldri sint eller frustrert.

Anonymous poster hash: c5161...da3
Skrevet

You answered TRUE to a total of 4 questions.

You have answered fewer than 5 questions as being TRUE for you. This suggests that you are more in control of your anger than are most people.

Anonymous poster hash: 0d3ba...320

Skrevet

Jeg prøvde depresjonstesten og ADD/ADHD testene også. Scorte 66 på depresjon, alvorlig depresjon (er bipolar, og det sto at man kunne få en slik score av den bl.a den lidelsen).... Og scorte 91 på ADD/ADHD. Jeg har mistenkt i årevis at jeg har ADD, men legen vil ikke utrede meg/henvise meg for utredning, pga den bipolare diagnosen, han mener alt har sammenheng med den... Men, så er det jo veldig simple tester som langt ifra trenger å være korrekte. Men følte det stemte ganske greit.

Anonymous poster hash: 73552...fa5
Skrevet

Jeg prøvde alkohol testen,men fikk ikke noe resultat, andre som har prøvd den?

Skrevet

Jeg svarte "true" på tre spørsmål. Føler at det stemmer. Ser på meg selv som en stabil og kontrollert person.

Anonymous poster hash: b44ca...479

Skrevet

14 true :P Jeg vet jeg har temperament, men det får ikke ut over hverken unger eller jobb. Så da får det bare være :P Kan ikke risikere å bli innelåst om jeg oppsøker hjelp.. :P

Anonymous poster hash: 172fe...2e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...