Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Eksen og jeg gikk fra hverandre for to år siden, vi skilte lag som venner og var begge enige i at å hver vår vei var det beste. Vi fant oss nye kjærester relativt raskt, hans kjæreste er verdens herligste dame og jeg er evig takknemlig for at hun er stemor til barnet mitt (når det først var sånn det gikk). Vi har en god tone og de blir gjerne med inn begge to for en kopp kaffe ved henting og levering av barnet. Men så er det eksmannen, han NEKTER å hilse på kjæresten min. Altså, han vet hvem jeg er sammen med og sånn, sier han syns han er en alright kar (begge nye kjærestene var bekjente av oss fra før) men han rygger i døra om jeg har besøk av kjæresten. Sier nesten ikke hadde til barnet sitt engang og i hvertfall ikke hei til min kjæreste, vi har vært sammen i over ett år (men bor ikke sammen). Jeg har spurt eksen om han hadde likt det om jeg gjorde det samme, men det ble visst helt noe annet for han bor jo med dama!? Jaha? Jeg syns det er slitsomt å føle at jeg gjør noe feil om kjæresten er her når eksen kommer for å levere barnet.. Noen tips til å endre dette? Anonymous poster hash: bf97d...ec6
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Hva med å snakke med kjæresten hans om det? Siden hun er den som kunne vært i samme situasjon som din kjæreste Kanskje eksen din blir litt mer på lag om det kommer fra en annen enn deg? Anonymous poster hash: 5b111...10b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #3 Skrevet 11. desember 2014 Takk for råd Det er dog allerede prøvd, hun erter ham for det Vi har snakket sammen om det alle tre, men det hjelper ikke.. Anonymous poster hash: bf97d...ec6
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #4 Skrevet 11. desember 2014 Dytt? Anonymous poster hash: bf97d...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå