Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #26 Skrevet 11. desember 2014 Hva går det i hos dere da? Kun gutten/jenta mi? Krise om noen diller, stakkars unger.. Anonymous poster hash: 84020...483
Gjest flykræsj Skrevet 11. desember 2014 #27 Skrevet 11. desember 2014 Alle de ovennevnte gir meg litt rykninger. Men jeg skal kaste meg ut i det og nevne "føden" også, selv om sikkert de aller fleste (om ikke alle) her mener det er helt ok. Trodde bare det var meg som ikke likte ordet "føden". Synes det er ekkelt rett og slett 😝 mamma/pappahjertet synes jeg er tåpelig. Ordene brukes aldri
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #28 Skrevet 11. desember 2014 Haha! Ler fortsatt av hun som skulle løpe å tenne et lys! Men ja, mammahjertet er noe mamma-mammaen sier. De som ikke har veldig mye liv utover barna sine, og som faktisk synes det er nok at samtalene dreier seg om hvilke bleier som er best og "hvilken type grøt serverer du?" temaer. Anonymous poster hash: feb61...e3b
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #29 Skrevet 11. desember 2014 Jeg tenker at de som blir kvalme av sånt burde ringe fastlegen og få henvisning til psykolog asap! Dere beskriver alvorlige psykiske lidelser. Anonymous poster hash: bb860...94b
Jippipippi Skrevet 11. desember 2014 #30 Skrevet 11. desember 2014 Voksne folk som kaller hverandre pus 😂😂😂 Det dåner jeg av!
valnøtta Skrevet 11. desember 2014 #31 Skrevet 11. desember 2014 Voksne folk som kaller hverandre pus Det dåner jeg av! Og pena........herregud
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #32 Skrevet 11. desember 2014 Voksne folk som kaller hverandre pus Det dåner jeg av! Mannen min kaller meg for det. Greit for meg, og heller pus enn kjerring. Ungene synes det er litt kleint, da. Anonymous poster hash: 6b754...c05
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå