Gå til innhold

Hvor mye bruker dere på julegaver til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har forstått at noen bruker masse, type 20.000 mens andre igjen bruker kun 200,-. Så hvor mye har dere brukt og hvor gamle er barna? Her har vi kjøpt for ca 5000,- pr barn og det er kun leker vi vet de ønsker seg. De er snart 8 år og 6 år gamle. Gleder oss til å se ansiktet dems når alle ønsker er blitt oppfylt av mamma og pappa. :)

Anonymous poster hash: 8981b...ff2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanligvis ca 1000kr pr barn...

Anonymous poster hash: b69f1...707

Skrevet

. Gleder oss til å se ansiktet dems når alle ønsker er blitt oppfylt av mamma og pappa. :)Anonymous poster hash: 8981b...ff2

Kvalmende sagt spør du meg!

Anonymous poster hash: b69f1...707

Skrevet

Er det ikke andre som gir barna gaver?

Blir nok kjekke barn som får alt de ønsker seg...

Anonymous poster hash: f260b...436

Skrevet

Ca 2000kr pr barn. Kun leker de har ønsket seg 😃

Anonymous poster hash: 2148a...7d6

Gjest Julia1984
Skrevet

2500 ca. Bevisst kjøper jeg ikke alt de har på ønskelisten deres. Sånn fungerer ikke verden at man kan få alt de ønsker seg...

Skrevet

Begge barna Mine har 8-10 ting på ønskelisten sin. ØNSKELISTEN! !. Jeg kjøper ikke alt på ønskelisten for jeg har lyst å lære dem visse verdier. De kan spare til noe de ønsker seg. De færreste mennesker får alt de ønsker seg og jeg har til hensikt å lære dem litt verdier.

Kvalmt, hi. Tenker ungene dine blir sjarmerende folk som er vant til å få alle ønsker oppfyllt

Anonymous poster hash: fafa2...4f7

Skrevet

Vår datter får en gave kjøpt for 250 kr.

Anonymous poster hash: a3a83...8b4

Skrevet

Vet ikke enda.
Eldste trenger nye ski og kommer til å få det, vet ikke helt hva yngste kommer til å få enda

Anonymous poster hash: b3ad6...6f0
Skrevet

De får for et par tusen hver i år. Får ikke leker, men ting de trenger og ønsker seg. Så her blir det møbler til rommene som de ønsker seg.

Anonymous poster hash: 8efab...386

Skrevet

Sønnen min på tre har fått to bilder til 3000 kr. De har han allerede hengt opp. Tenkte ikke kjøpe noe mer, mulig det blir en liten ting til men han får så mye hos mange. Stresser ikke med det v

Skrevet

I år får alle tre barna ski. Ca 2000,- pr.

Skrevet

Ca 1500,-, 3 år.

Han får alt han ønsker seg i år, men han ønsker seg bare stjernekikkert og kritt, syntes nesten vi måtte innfri det...

Også får han noe han ikke vet at han ønsker seg, eller vet at eksisterer for den saks skyld. ;)

Anonymous poster hash: 5c5b5...db0
Skrevet

Har ingen egne barn enda, men bruker ca 2000 kr på gave til stedatteren min på 3 år. Hadde tenkt å bruke mindre enn 1000, men tok litt av når jeg først begynte. Kommer ikke til å fortsette sånn, det har vi ikke økonomi til i lengden. Men veldig koslig å kunne gjøre det i år :)

Anonymous poster hash: 76185...c68
Skrevet

Har forstått at noen bruker masse, type 20.000 mens andre igjen bruker kun 200,-. Så hvor mye har dere brukt og hvor gamle er barna? Her har vi kjøpt for ca 5000,- pr barn og det er kun leker vi vet de ønsker seg. De er snart 8 år og 6 år gamle. Gleder oss til å se ansiktet dems når alle ønsker er blitt oppfylt av mamma og pappa. :)

Anonymous poster hash: 8981b...ff2

10 000 kroner i leker......beklager, men det er bare helt vanvittig sprøtt

Skrevet

Det drar seg nok mot 2000 pr barn, 3 stk

Har kjøpt endel på tilbud, så verdien er høyere.

Bonusgull på snart 15 ,får iPad mini ( 1600 kr ny)

Deksel til denne ( fra søster 1)

Noen småflasker parfyme i en eske ( fra " nissen)

En god dusjsåpe(fra bikkja)

En dings til å organisere sminke ( søster 2)

Jente 8,5 , får Lego friends the mall

Bruno the bear

Minecraftfigurer (søster )

Brett med lys ,til å ha på fanget , under tegneark/ bøker, pc ol (søster)

Legokalenderen( fra nissen)

Fine ,små pappesker å ha småting i ,( fra bikkja)

Kasse med hobbysaker( julaften morgen)

Jente 4 , får tegnematte med vanntusj ,sjablonger ol

Bruno the bear

Frost, letebok

Palace pets (søster)

Playdoughsett ( søster)

Toalettmappe med små såpeflasker (bikkja)

Kasse med hobbysaker ( julaften morgen)

Skrevet

Vi har blitt enige om ca 500,- De er fem barn som får mange gaver av andre også, så de lider virkelig ingen nød. 

Skrevet

300 pr barn.

Anonymous poster hash: 97563...f10

Skrevet

Ca 5000,- , 10 åring

Anonymous poster hash: 843aa...897

Skrevet

3 åringen får ny iPad. De andre aner jeg ikke ennå..

Anonymous poster hash: 00d5c...9bb

Skrevet

Bruker du seriøst 10000 kroner på leker? Det blir så fjernt for meg at jeg lurer på om dette er et tulleinnlegg!!! Vi har god råd, men det kunne aldri falt meg inn å bruke en slik vanvittig sum! Det er definitivt ikke bra for ungene dine!

Anonymous poster hash: ff01c...043

Skrevet

Vi har kjøpt ferdig Egypt serien fra Playmobil, totalt kommer det på ca. 600kr. Er ikke på ønskelisten hans fordi han vet ikke at den finnes, men vi vet at han blir glad.

Det er ikke antall eller verdi på gavene som frembringer magien med Julen, det er når man treffer blink på det som er mest ønsket, om det så er et ubevisst ønske. I år hadde tilfeldigvis 6-åringen beskjedne ønsker, som jeg vet blir oppfylt av andre i familien: noen Playmobil ridderfigurer, Star Wars filmene, Lego Star Wars og Chima og hockeyskøyter.

Det året han ønsker seg DS eller XBox får vi vurdere saken, enn så lenge prøver jeg å ikke skape behov som ikke finnes eller oppmuntre til innsamling av altfor mange leker. Når det er sagt, han får leker også utenom Jul, så det er ikke akkurat synd for han.

Anonymous poster hash: ec45a...065

Skrevet

det varierer litt fra år til år. da de var veldig små lå det på ca 150 kr. i år mellom 200-300 kr.  gleder meg også til å se hvor glade de blir :) :) 

Skrevet

det varierer litt fra år til år. da de var veldig små lå det på ca 150 kr. i år mellom 200-300 kr. gleder meg også til å se hvor glade de blir :) :)

Hvor gamle er de nå?

Anonymous poster hash: fafa2...4f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...