Gå til innhold

Dere som har tenåringsdøtre (16+)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere julegave til datterens kjæreste? Hvis hun har kjæreste selvfølgelig?

Evt hva?

Anonymous poster hash: 383ca...27a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min tenåringsdatter har ikke kjæreste, men hadde hun hatt tror jeg det ville ha vært avhengig av hvor lenge de hadde vært sammen og hvor godt vi andre i familien kjente ham. Hvis de hadde vært sammen i tre uker og han bare smøg seg inn på rommet hennes uten å hilse hadde det vel vært litt rart. Hvis de deromot hadde vært sammen en stund og han for eksempel av og til spiste middag med oss eller satt i stuen vår ville jeg kanskje ha gitt ham en liten ting. 

Anonymous poster hash: 757ab...b16
Skrevet

Mine foreldre gjorde det. Er 23 nå og ikke så lenge siden jeg var 16.. Men da hadde vi vært sammen i to år, så han var en "del" av familien. Kjøpte vel en liten ting, tror det var noen ørepropper han ønsker seg eller noe. Husker jeg synes det var veldig koselig. Ble dyrere gaver med årene, nå får vi vel for ca like mye. Er fortsatt sammen.

Om de bare har vært sammen noen mnd hadde det nok ikke føltes naturlig for noen av oss.

Skrevet

Har ikke en tenåringdatter, men "svigerdatter" på 18 som har flyttet inn her. Hun får gave på lik linje som gutta her. Og hun ønsker seg Rosendal glass, sengetøy m.m

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...