Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Hva kjøper dere? Anonymous poster hash: 0cb0e...82b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Cola og sjokolade Anonymous poster hash: 6b059...37b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Nesten det samme som vanlig, men mer turmat som kjeks, kakao, kvikklunsj og ellers litt ekstra snop. Normalt pleier butikkene å være oppe i romjula, noen får til og med inn flere varer så jeg er ganske trygg på at jeg ikke kommer til å dø av sult om jeg glemmer noe. Anonymous poster hash: 2dd59...62a
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Sylte Ribberull Lammerull Julepostei Sild Røkelaks Ost Egg Waldorfsalat Juleskinke Spekemat Sylteagurk Sylta rødbeter Agurk Tomat Dil Gressløk Rundstykker Brød Smør Lefse God sennep Tyttebærsyltetøy Grøt Kremfløte Twist Konfekteske Julebrus Øl Masipangris/stenger Kransekake Melk Klementiner Epler Ribbe Medisterdeig Medisterpølser Svinekotletter Mandelpotet Sur og rødkål Brente mandler Kaffe Te Oboy Pinnekjøtt med tilbehør
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Julegodt, kalkun og coca Anonymous poster hash: 4c0ba...206
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Det er ganske mye, men her er noen eks: Julebrus, mozell, cola og juleøl/øl "Dessertsjokolade" fra Nidar Pinnekjøtt, Ribbe og Kalkun med tilbehør Godt pålegg (greddost er et must) Anonymous poster hash: a9d10...c02
Gjest Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Sylte Ribberull Lammerull Julepostei Sild Røkelaks Ost Egg Waldorfsalat Juleskinke Spekemat Sylteagurk Sylta rødbeter Agurk Tomat Dil Gressløk Rundstykker Brød Smør Lefse God sennep Tyttebærsyltetøy Grøt Kremfløte Twist Konfekteske Julebrus Øl Masipangris/stenger Kransekake Melk Klementiner Epler Ribbe Medisterdeig Medisterpølser Svinekotletter Mandelpotet Sur og rødkål Brente mandler Kaffe Te Oboy Pinnekjøtt med tilbehør Du glemte ekstra toalettruller..... Kan banne på at omgangsyken kommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå