Gå til innhold

Hvem av dere jobber i VG?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem her inne jobber i VG? :)

Anonymous poster hash: bd5cf...13f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem her inne jobber i VG? :)

Hvorfor spør du?

Anonymous poster hash: e187e...7c4

Skrevet

Hvem her inne jobber i VG? :)Anonymous poster hash: bd5cf...13f

Hvorfor spør du?Anonymous poster hash: e187e...7c4

Jobber du i VG? Lurer bare på om de som jobber i VG tør å innrømme det ;)

Skrevet

Hvem her inne jobber i VG? :)Anonymous poster hash: bd5cf...13f

Hvorfor spør du?Anonymous poster hash: e187e...7c4

Jobber du i VG? Lurer bare på om de som jobber i VG tør å innrømme det ;)

Hvorfor skulle de ikke tørre å innrømme det? Og hvilken nytte har du av å vite om det er en anonym her inne som jobber i vg?

Anonymous poster hash: bfdd5...6b2

Skrevet

Jeg :)

Anonymous poster hash: 38904...57b

Skrevet

Ja vel? Kjenner du ei som heter Eli....n til etternavn? En i slekten hennes jobbet på VG. Hvilket forhold har hun til denne personen (søster, bror, far, onkel, ..?) og hvor i VG jobbet denne personen (slektingen)?

Bare sånn, for å sjekke at du virkelig jobber i VG.

Anonymous poster hash: 96395...d79

Skrevet

Jeg :)Anonymous poster hash: 38904...57b

Ja vel? Kjenner du ei som heter Eli....n til etternavn? En i slekten hennes jobbet på VG. Hvilket forhold har hun til denne personen (søster, bror, far, onkel, ..?) og hvor i VG jobbet denne personen (slektingen)? Bare sånn, for å sjekke at du virkelig jobber i VG. Anonymous poster hash: 96395...d79

Hehe. Er du klar over hvor mange som jobber i VG?

Jeg ønsker uansett ikke å svare deg før du forteller hvorfor du lurer.

Skrevet

Garrantert noen her inne som jobber i vg hvertfall. Sett flere saker som får stor interesse her, for så å havne i vg kort tid etterpå. Sist her for en dag og to siden med den finn annonsen om den "fattige" familien fra Hurdal som ønsket seg pc, mobil og iPad til seg selv og barna.

Anonymous poster hash: 18d60...126

Skrevet

Ja vel? Kjenner du ei som heter Eli....n til etternavn? En i slekten hennes jobbet på VG. Hvilket forhold har hun til denne personen (søster, bror, far, onkel, ..?) og hvor i VG jobbet denne personen (slektingen)? Bare sånn, for å sjekke at du virkelig jobber i VG. Anonymous poster hash: 96395...d79

Hehe. Er du klar over hvor mange som jobber i VG?

Jeg ønsker uansett ikke å svare deg før du forteller hvorfor du lurer.

Hadde du jobbet i VG ville du visst hvem det var. Datteren hennes jobbet i skranken (tok som regel nattevakter). Du ville også visst hvem jeg siktet til, vedkommende har en stilling der hun er i kontakt med de fleste i VG.

De eneste som ikke har kontakt med de i hoved-VG-bygget er de som jobber med VG debatt.

Hilsen en som har jobbet i VG.

Skrevet

Skjønner ikke helt hensikten med innlegget....?

Anonymous poster hash: 71293...e61

Skrevet

Ja vel? Kjenner du ei som heter Eli....n til etternavn? En i slekten hennes jobbet på VG. Hvilket forhold har hun til denne personen (søster, bror, far, onkel, ..?) og hvor i VG jobbet denne personen (slektingen)?

Er det to her inne som vil vite om det er noen som jobber i vg, for du er jo ikke hi?

Skrevet

Er det to her inne som vil vite om det er noen som jobber i vg, for du er jo ikke hi?

Nei, jeg ville bare sjekke at vedkommende virkelig jobbet i VG og ikke bare var en, "jeg jobber hvor som helst når jeg er på internettet".

Skrevet

Nei, jeg ville bare sjekke at vedkommende virkelig jobbet i VG og ikke bare var en, "jeg jobber hvor som helst når jeg er på internettet".

Hvorfor det?

Skrevet

Hvorfor det?

Fordi jeg mistenkte det var en som bare lot som. Og jeg fikk jo rett, gjorde jeg ikke? ;)

Skrevet

Hvorfor det?

Fordi jeg mistenkte det var en som bare lot som. Og jeg fikk jo rett, gjorde jeg ikke? ;)

Men hvilken rolle spiller det for du om noen utgir seg for å jobbe i vg, det er jo ikke din tråd engang

Skrevet

Men hvilken rolle spiller det for du om noen utgir seg for å jobbe i vg, det er jo ikke din tråd engang

Hvilken rolle spiller det for deg om jeg avslører noen som utgir seg for å være fra VG, det er jo ikke din tråd en gang?

Skrevet

Garrantert noen her inne som jobber i vg hvertfall. Sett flere saker som får stor interesse her, for så å havne i vg kort tid etterpå. Sist her for en dag og to siden med den finn annonsen om den "fattige" familien fra Hurdal som ønsket seg pc, mobil og iPad til seg selv og barna.

Anonymous poster hash: 18d60...126

Haha.

Alle medier har egne researchere som jobber med å spore opp saker som kan antas å "fenge", så det er neppe et tegn på at akkurat noen her jobber i VG (selv om det statistisk sett er sannsynlig siden de har hundrevis av ansatte).

Dessuten eies dette nettstedet og klikk.no av Hjemmet Mortensen som bruker debatter som inspirasjon til artikler ved behov.

Skrevet

Djiese for en tråd.

Er folk på vei opp i trærne igjen?

Anonymous poster hash: b08f3...f16

Skrevet

Jeg hadde heller solgt brukte truser enn jobbe i VG.

Skrevet

Jeg jobber ikke i VG, men hadde en venninne med det navnet som mor jobbet i VG. Hadde en venninne i den forstand at hu fikk mora til å sjekke hennes venners rulleblad gjennom jobben:s

Anonymous poster hash: 25524...226

Skrevet

Hehe. Er du klar over hvor mange som jobber i VG?Jeg ønsker uansett ikke å svare deg før du forteller hvorfor du lurer.Anonymous poster hash: 38904...57b
Hadde du jobbet i VG ville du visst hvem det var. Datteren hennes jobbet i skranken (tok som regel nattevakter). Du ville også visst hvem jeg siktet til, vedkommende har en stilling der hun er i kontakt med de fleste i VG.De eneste som ikke har kontakt med de i hoved-VG-bygget er de som jobber med VG debatt. Hilsen en som har jobbet i VG. Anonymous poster hash: 96395...d79

Javel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...