Gå til innhold

Hvilke fugler har du på brettet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøttmeis, blåmeis, rødstrupe og pilfink.

Bor i Oslo.

Anonymous poster hash: 8c608...921

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøttmeis, blåmeis og et hav av spurver. Bor i Bergen

Skrevet

Bor på Askøy. Hengte ut myyyyye mat i et tre. Ikke rart det forsvinner fort, igår var det 15 kjøttmeis, 5 skjærer og 1 trost der samtidig! Så kjekt med fugler:) Har katt som sitter i toppen av treet å venter, men fuglene er smartere. Må finne på noe lurt så katten ikke tar de.

Skrevet

Her er det fast besøk av kjøttmeis, blåmeis, gråspurv, pilfink og hakkespett. Til og fra får vi også besøk av sidensvans og dompapp. ♡

Skrevet

Blåmeis, kjøttmeis, granmeis, spettmeis,spurv, pilfink, grønnfink, rødstrupe, svarttrost, rødvingetrost, gråtrost, skjære, gjerdesmett, grønnspett, bokfink, munk, korsnebb og en gjeng med sangere som jeg ikke ser så ofte:-) jeg er heldig, jeg! I tillegg har vi gjerne dompap og sidensvans innom i løpet av vinteren, og gjerne en gjeng med stjertmeis..

Skrevet

Blåmeis, kjøttmeis, granmeis, spettmeis,spurv, pilfink, grønnfink, rødstrupe, svarttrost, rødvingetrost, gråtrost, skjære, gjerdesmett, grønnspett, bokfink, munk, korsnebb og en gjeng med sangere som jeg ikke ser så ofte:-) jeg er heldig, jeg! I tillegg har vi gjerne dompap og sidensvans innom i løpet av vinteren, og gjerne en gjeng med stjertmeis..

Oj så gøy! Hva forer du med?

Skrevet

Dompap (masse), flaggspett, blåmeis, kjøttmeis, granmeis, spettmeis, spurv, grønnfink, rødstrupe, svarttrost, skjære, grønnspett og bokfink er de vanligste. I tillegg har vi ekorn og rådyr (jepp, som akkurat rekker opp til brettet). Bor i Bærum 

Anonymous poster hash: 8c975...d7b
Skrevet

Fugler? Brett ?

Anonymous poster hash: 589d4...9ae

Skrevet

Oj så gøy! Hva forer du med?

Skrevet

De som er her hele tiden er blåmeis, spettmeis, grønnfink, nøtteskrike, flaggspett, dompap. Er nok flere også som jeg ikke kommer på, vi har observert ca 30 arter totalt. Men noen er bare på korte besøk :) Og så har vi et ekorn :)

Skrevet

Så heldige dere er! Vi har kun kjøttmeis, og det er første året de er her. Har kun hjemmelagede meiseboller da, og så et nek som de ikke spiser av. Men det rare er at så fort det kommer snø så forsvinner kjøttmeisene. Eller når det fryser til skikkelig ute. Når snøen smelter så kommer de tilbake. Sånn har de holdt på denne høsten. Noen som vet hvorfor de ikke kommer når det er snø?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...