Gå til innhold

Noen som er dreven i thai her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kan oversette dette?

คือ คุณต้องการจะสื่ออะไรให้โลกรู้คะ
เรียกร้องความสนใจหลอคะ คือฉันก็ไม่รู้หรอกนะคะว่าคุณเธอต้องการอะไร 
เสียเวลานะคุณ พรำ้เพ้อมากๆเดี๋ยวจะอกแตกตายเสียก่อน ทำไรไว้ลับหลังคงรู้ตัวดี คนอื่นไม่รู้ก้อไม่เป็นไร
สมองเธอมองคงมีเเต่ พารามีเซียม(โพรโทรซัว) สินะ (ไปเซริทเน็ตหาเอานะ)
มาเห่ามาหอนแต่ลับหลังอะไร ไปไกลๆปะ
ถ้าจะหนักนะเราหนะ โพสนี้เปิดไว้สาธารณะเพื่อคุณเธอส่องได้ไม่เสียเที่ยวๆแรง

Anonymous poster hash: 69cc5...d32
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og kan oversette dette?

คือ คุณต้องการจะสื่ออะไรให้โลกรู้คะ

เรียกร้องความสนใจหลอคะ คือฉันก็ไม่รู้หรอกนะคะว่าคุณเธอต้องการอะไร

เสียเวลานะคุณ พรำ้เพ้อมากๆเดี๋ยวจะอกแตกตายเสียก่อน ทำไรไว้ลับหลังคงรู้ตัวดี คนอื่นไม่รู้ก้อไม่เป็นไร

สมองเธอมองคงมีเเต่ พารามีเซียม(โพรโทรซัว) สินะ (ไปเซริทเน็ตหาเอานะ)

มาเห่ามาหอนแต่ลับหลังอะไร ไปไกลๆปะ

ถ้าจะหนักนะเราหนะ โพสนี้เปิดไว้สาธารณะเพื่อคุณเธอส่องได้ไม่เสียเที่ยวๆแรง

Er det du ønsker å formidle til verden vet det. Påpeke det forfalt Jeg er ikke sikker på det er at hun vil ha deg. Du kaste bort tid? Kan jeg være så delirisk dans busting før. Må være klar over at bak. Andre mennesker vet ikke Men hun har fortsatt en hjerne. Paramecium (Prometheus ringe Masur), høyre (for å finne ut at PTC økt). Bjeffer, uler kommer fra langt borte, men hva som er bak dekselet. Hvis det er vanskelig for meg å oss.

synd ikke google klarer å oversette bedre enn dette. Men ett og annet gir i det minste mening😂

Anonymous poster hash: fae91...1ea

Skrevet

Hehe ja prøvde meg på google, men det var litt delvis. Takk uansett for forsøket :)

Skrevet

Det Thailandske språket har en helt annen setningsoppbygging enn vi har, så derfor er det vanskelig å bruke feks Google til å oversette fra Thai til norsk.

Skrevet

Ja det virker som det er litt stokka rundt på i forhold til Norsk :)

Skrevet

Hvor har du funnet dette?

Anonymous poster hash: a0c65...fc0

Skrevet

Har hatt flere thailandske studenter, så kan spørre noen hvis det er viktig :)

Skrevet

Når jeg går inn på denne siden fikk jeg spm om jeg ville ha det oversatt til norsk. Det ble litt annen setningsoppbygging enn ved bruk av Google, men ganske uforståelig likevel :-P men kanskje mer forståelig for deg. Du får ikke opp det spm du da?

Skrevet

Når jeg går inn på denne siden fikk jeg spm om jeg ville ha det oversatt til norsk. Det ble litt annen setningsoppbygging enn ved bruk av Google, men ganske uforståelig likevel :-P men kanskje mer forståelig for deg. Du får ikke opp det spm du da?

Hvilken side er det? :)

Anonymsuperbruker, det står ikke om livet. Er bare en melding jeg fikk av eksen til typen min, og hun liker meg fint lite. Var bare nyskjerrig hva det var hun egentlig skrev til meg..

Skrevet

Det er bare når jeg går inn på dette innlegget. Altså, nettleseren min spør om jeg vil ha teksten oversatt.

Skrevet

Det er bare når jeg går inn på dette innlegget. Altså, nettleseren min spør om jeg vil ha teksten oversatt.

Åja sånn. Neida den fikk ikke jeg opp :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...