Gå til innhold

Ultralyd hos Dr Mortensen/sentrumslegene i Bergen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I uke 12! Noen som har erfaring med det? Tar han innvendig eller utvendig i uke 12?

Anonymous poster hash: e8b90...69f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 12! Noen som har erfaring med det? Tar han innvendig eller utvendig i uke 12?

Jeg var i uke 10 og da tok han værtfall innvendig. Jeg gruet meg litt til det, men gikk veldig fint og var ikke ubehagelig.

Stor og fin skjerm å se på, tok seg god tid til å forklare hva han såg og viste oss. Fikk tilsendt alle bildene han tok på Mail.

Bare positivt å komme med angående han :)

Anonymous poster hash: 83250...e53

Skrevet

I uke 12! Noen som har erfaring med det? Tar han innvendig eller utvendig i uke 12? Anonymous poster hash: e8b90...69f

Jeg var i uke 10 og da tok han værtfall innvendig. Jeg gruet meg litt til det, men gikk veldig fint og var ikke ubehagelig.

Stor og fin skjerm å se på, tok seg god tid til å forklare hva han såg og viste oss. Fikk tilsendt alle bildene han tok på Mail.

Bare positivt å komme med angående han :)Anonymous poster hash: 83250...e53

har vært hos Mortensen tidligere i år, hadde dessverre en MA, så jeg har spriket en god del med bena ifm ma'en :P Men nå som jeg er gravid igjen og 12 uker på vei så lurte jeg på om han tok utvendig eller innvendig! Kjenner jeg grugleder meg siden sist vi var hos han så var det ikke liv :( men denne gangen så vi hjerte slå i uke 8, samt at symptomene er til stede, så får krysse fingrene for at det er godt tegn :)takk for svar!

Hi

Skrevet

Var hos ham i uke 12, da var det utvendig.

Veldig detaljert gikk han gjennom og forklarte alt han så. Og sa at mini var frisk og sterk, og at han hadde virkelig troen (Hadde mistet 3 stk før det) 😄 er 38+5 i dag og venter på å få møte henne i disse dager ☺😊 masse lykke til!

Skrevet

I uke 12 tas det som regel utvendig. Akkurat vært på UL selv (10+2), den var utvendig. 

Anonymous poster hash: e2443...7fc
Skrevet

Har ikke vært hos han, men i utgangspunktet prøver de vel utvendig først på den tiden. Min lå for langt nede til å se noe utvendig så måtte ta innvendig i stedet. Var 12+1.

Skrevet

Takk for svar dere :) spiller ikke noen rolle om det blir det ene eller det andre, jeg er bare veldig spent å gå til han igjen. Forbinder han med dårlig nyheter fra sist, som om det lissom er hans skyld,hahaha :P satser på bedre nyheter denne gangen <3 lykke til med innspurten sienna85, husker jeg hadde termin et par uker etter deg, men sånt skjer!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...