Lilu81 Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Får svigers på besøk til jul. Bor i Afrika og ser dem ikke igjen før i mars. Med mannen min vil vi gjerne dele nyheten når de er her. ( dersom vi er gravide ikm 19.12). Er det noen som har forslag, har ikke mye art craft butikker og ingen klesbutikker.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Bor DU i Afrika? Eller dem? Anonymous poster hash: 6bbeb...67b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Bor DU i Afrika? Eller dem? Anonymous poster hash: 6bbeb...67b Hvilken rolle spiller d?? Anonymous poster hash: abef7...b4d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Hva med å kjøpe en liten body med påskriften "Bestemors lille skatt" el.l.? Anonymous poster hash: abef7...b4d
Lilu81 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2014 Ja, JEG bor i Afrika, Senegal.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Hva med å kjøpe en liten body med påskriften "Bestemors lille skatt" el.l.? Anonymous poster hash: abef7...b4d Bestille på nett? Anonymous poster hash: abef7...b4d
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Ja, JEG bor i Afrika, Senegal. Er så nysgjerrig, unnskyld, men hvorfor? Spennende:) Anonymous poster hash: 82cb9...dd6
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Ikke arts and crafts sier du, men du kan jo bare kjøpe f.x. en hvit kopp og skrive "verdens beste farmor" på med sprittusj. D er jo barefor å overbringe nyheten Eller ta bilde av graviditetstesten, lim d på fint papp, pynt med hjerter og antatt termindato Anonymous poster hash: abef7...b4d
Lilu81 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2014 Følger mannen min som er utsendt, jeg er Desperate housewife, med hushjelp..... Har det godt og varmt, det er +27C ute.
Lilu81 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #10 Skrevet 10. desember 2014 Ikke arts and crafts sier du, men du kan jo bare kjøpe f.x. en hvit kopp og skrive "verdens beste farmor" på med sprittusj. D er jo barefor å overbringe nyheten Eller ta bilde av graviditetstesten, lim d på fint papp, pynt med hjerter og antatt termindato Anonymous poster hash: abef7...b4d Det var en god idée. sprittusj og kopp kan jeg finne.
*Nøtta* Skrevet 10. desember 2014 #11 Skrevet 10. desember 2014 Hva med å pakke inn et par små babysokker i julegave til besteforeldrene?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #12 Skrevet 10. desember 2014 Jeg ville ventet til mars, om du er gravid nå. Av den enkle grunn at du er litt mer på "safe" grunn i mars, mtp SA. Da slipper du eventuelt å bringe dårlige nyheter på telefon...Huff, jeg hørtes fryktelig negativ og fæl ut nå. Det var ikke meningen. Jeg skjønner jo du vil fortelle med en gang, når du ser dem så sjeldent. Men uansett når du velger å fortelle det, så er det jo en mulighet å gi f.eks en bukett med tilhørende kort: "Tenkte blomster passet fint nå som dere skal bli besteforeldre i (termin-måneden)". Eller en eske sjokolade, vin, et eller annet lignende. Går jo også an å kjøpe noen pene, men ensfargede t-skjorter til dem, og skrive med tøyfarge (det finnes vel sikkert noe maling/tusj som kan brukes på tøy hos deg), at de skal bli besteforeldre. Hvis du går for kopp og sprittusj, ville jeg forsikret meg om at sprittusjen holder seg i oppvaskmaskinen. Er et fint minne, litt kjedelig om koppen ikke kan brukes uten å miste skrifta. Anonymous poster hash: 8278f...dd0
Lilu81 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #13 Skrevet 10. desember 2014 Jo, jeg skjønner hva du mener og er litt spilttet....får tenke på det. Men så er de her i to uker og de liker å nye vin. Hvordan skal jeg forklare i to uker at jeg ikke kan drikke vin....
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #14 Skrevet 10. desember 2014 Jo, jeg skjønner hva du mener og er litt spilttet....får tenke på det. Men så er de her i to uker og de liker å nye vin. Hvordan skal jeg forklare i to uker at jeg ikke kan drikke vin.... Du er blitt avholds etter en fyllekule noen helger tidligere, selvfølgelig. En fyllekule som gikk over sans og samling, og vin har fått en frastøtende effekt på deg, ettersom det var det som gikk ned på høykant (kanskje du var så full at du mikset vin og sprit til og med, for det har nemlig jeg gjort, og det var underlig godt når jeg var så full. Uh. Dette var altså i tenårene, og jeg gjorde det aldri igjen)... Kanskje etter en runde med oppkast i fyllekula. Anonymous poster hash: 8278f...dd0
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 Det er ennå ei stund til ikm. Hvorfor tror du du er gravid? Anonymous poster hash: c57eb...2e6
Lilu81 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #16 Skrevet 10. desember 2014 God forklaring til ikke å nyte vin. Mannen foreslo av vi sier jeg enten drakk for mye helgen før og/eller at jeg er syk. Jeg hadde et tilfelle i går, et 'støtt' i livmoren etterfulgt av en stråling ned låret. Gjorde fryktelig vondt.Ønsketenker at dette er festesmerter.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2014 #17 Skrevet 28. desember 2014 Ble du gravid? Og fortalte dere det til svigers? Anonymous poster hash: 44d4d...1f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå