Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Hvor lenge er det vanlig å ha så vondt og ikke "kontakt " med et par av fingrene? Klarer ikke røre på 2 av de og hvis jeg hjelper til å flytte de gjør det vondt i hele hånda opp til albuen. Noen som har erfart dette? Anonymous poster hash: ab709...698
Mandala Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Sønnen min slo hende skikkelig for en tid tilbake. Han klarte ikke å røre på hånda eller bruke den til den minste ting på hvertfall en uke. Han måtte ha støttebandasje også. Jeg var sikker på at han hadde et uoppdaget brudd. Men etter en ukes tid ble det gradvis bedre. Og når det første begynte å bli bedre gikk det veldig fort til det ble helt bra.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Sønnen min slo hende skikkelig for en tid tilbake. Han klarte ikke å røre på hånda eller bruke den til den minste ting på hvertfall en uke. Han måtte ha støttebandasje også. Jeg var sikker på at han hadde et uoppdaget brudd. Men etter en ukes tid ble det gradvis bedre. Og når det første begynte å bli bedre gikk det veldig fort til det ble helt bra. Takk for svar. Da satser jeg på at det går veien her og :-) Anonymous poster hash: ab709...698
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå