Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Når jeg feks skal klø på ryggen eller ta av bhen får jeg vondt/stråling ut i fingrene! Og må riste de av pp en måte. Det kan skje i andre stillinger også. Er litt redd for leddgikt. Har det i slekten. Evt. Senebetennelse Noen med tips? Anonymous poster hash: e0d62...e2f
Villbringebringebær Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 I gen tips, men har det på samme måte i tillegg sovner de fort bort og iblant har jeg ikke noe kraft og klarer verken åpne bh eller kroker eller noe. Jeg er henvist nevrolog da legen ble bekymret over det jeg nevnte og at jeg i tillegg mister ting for jeg mister kraften og har store smerter.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 I gen tips, men har det på samme måte i tillegg sovner de fort bort og iblant har jeg ikke noe kraft og klarer verken åpne bh eller kroker eller noe. Jeg er henvist nevrolog da legen ble bekymret over det jeg nevnte og at jeg i tillegg mister ting for jeg mister kraften og har store smerter. Er redd det er vridningen som lager strålingen. Nerver i klem .. Må vel vurdere ett legebesøk Anonymous poster hash: e0d62...e2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå