Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Har to barn fra et tidligere forhold. Jeg har ordnet så han får uke plan og alle info skriv fra bhg og skole på mail for å kunne følge med. Likevel så krever faren at jeg må informere han om alt likevel. Jeg ordnet det slik så han skulle slutte å lene seg på at jeg skulle informere om alt. Anonymous poster hash: 5d16f...d0a
Tessa3 Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Nei, vet du hva?? Da kan han begynne å lese mailen sin selv! (Har akurat samme problem med bf selv😉)
kråkemamma Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Jeg tenker at går det utover barna så minner du han på ting. Går det bare utover faren så kan han lære seg selv å følge med..
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Så lenge far er voksen, og ikke et barn, så bør han fint selv klare å skaffe seg informasjon og både skole og fritidsinteresser. Du er ikke mor til far! Anonymous poster hash: e27f1...26c
BareMas Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Spør han om ting du vet står på disse planene, svarer fu enkelt at han får sjekke mailen sin. Er det viktige ting, kan der være greit å minne han på det, slik at ikke barna går glipp av noe.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Gi beskjed om at han må lære seg og ta ansvar, for hvis han forventer du skal ta ansvaret får han betale deg for det. Anonymous poster hash: 82944...428
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Dette så kjent ut. Slik er min tidligere samboer også, gidder ikke gjøre en dritt selv. Han har ved et par anledninger kjefta (!) på meg for at jeg ikke har fortalt han om div ting. Jeg har gitt han klart beskjed at slike ting får han faktisk ta ansvar for selv, det er faktisk ikke min jobb å hjelpe han følge opp barna. Det privilegiet mistet at den dagen vi gikk hvert til vårt, tenk. Anonymous poster hash: 5b2b4...80a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Hvorfor må du informere han? Fortell han at nå har du tatt deg av å informere han såpass lenge at nå er det vaktbytte. Heretter får han informere deg. Anonymous poster hash: f23b8...ac2
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #9 Skrevet 10. desember 2014 Det som står i beskjedene fra skole/barnehage kan han jo lese selv. Men han mener kanskje ting som ikke står der? Anonymous poster hash: 6d7a0...c2b
Roheryn Skrevet 10. desember 2014 #10 Skrevet 10. desember 2014 Jeg har litt samme problem, og løser det ved at jeg informerer om ting jeg vet bare blir gitt som ranselpost (for det skjer uansett hvor mye det er sagt at alt skal sendes til far også), og om ting der det er viktig for datteren vår at han stiller opp (juleavslitninger, foreldrekaffe eller sånne ting). Foreldremøter og ting der datteren vår ikke vil legge merke til at han går glipp av får han følge opp selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå