Gå til innhold

Nedtur å bli sykmeldt 😡

Anbefalte innlegg

Skrevet

Plages med bekkenløsning, og ble fra i dag å i første omgang sykmeldt frem til nyåret.

De har fått ordnet vikarer slik at jeg vet det er nok folk på jobb til enhver tid, men fytti rakkeren for en nedtur, kjenner at jeg må jobbe med meg selv for kroppen trenger at jeg roer litt ned, har en del kynnere i tillegg når jeg stresser som jeg ikke liker (er i uke 23).

Men trives så godt på jobb, og føler meg jo ikke dårlig, det er bare bekkenet som svikter og kynnere som kommer, så trenger jo litt hvile, men jeg vil jobbe 😛😛

Anonymous poster hash: fddd2...55f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ut som meg.
Sliter veldig med bekkenet, og gjør hva jeg kan for ikke å bli sykemeldt.
Dersom jeg blir det kommer det til å føles som en skikkelig nedtur.

Men prøv å huske, det er en grunn til at du blir sykemeldt.
Dersom man ikke tar det med ro kan smertene bli varige, og ikke gå over etter fødsel

Anonymous poster hash: 04ccc...f74
Skrevet

Var det ingen mulighet for tilrettelegging? Jeg fikk det rundt uke 20, så jeg greide å jobbe frem til permisjonsstart 😀

Anonymous poster hash: c8167...0f5

Skrevet

Jeg er i uke 14 og har vært sykemeldt pga bekken siden uke 10... Totalforbud mot å gå tur, samt støvsuging/gulvvask. Har to barn på 8 og 7... Kjedelig å bare være "lat" uten å ville være lat....

Anonymous poster hash: 9a92b...004

Skrevet

Det er ingen nedtur å bli sykemeldt.

Man blir sykmeldt fordi man trenger det.

Finn på noe. Få deg en hobby, nyt tiden du har hjemme for å lade opp til babyen kommer. Rydd boden. Loftet. Lag en alle tiders jul.

Få deg et liv utenom jobben. ;)

Anonymous poster hash: 3c96f...42f
Skrevet

Forstår deg godt! Var selv sykemeldt en hel måned i starten på grunn av blødninger og det var kjedelig. Jeg fikk dårlig samvittighet og følte meg lite nyttig. Fikk gå mellom sofa-do-seng og det var det.

Du får prøve å trøste deg med at det kun er for en periode og finne noe koselig å gjøre. Jeg heklet til babyen den perioden, så på vogner, lister over utstyr, planla tiden frem mot jul, leste osv.

Skrevet

Har fått noe tilrettelegging, byttet avdeling, og fritatt for turer og andre småting, noe som har gjort at jeg har holdt ut til nå.

Er student i tillegg så er nok å gjøre selv om jeg ikke er på jobb, det er bare det at jeg blir så rastløs av å ikke gå på jobb, først så klarer jeg ikke gå turer (små lokale toppturer) slik som jeg har gjort, så klarer jeg ikke full tid med jobb 😡😕.

Anonymous poster hash: fddd2...55f

Skrevet

Var det ingen mulighet for tilrettelegging? Jeg fikk det rundt uke 20, så jeg greide å jobbe frem til permisjonsstart

Anonymous poster hash: c8167...0f5

Nei, så flink du er... Blæh.

Anonymous poster hash: cf14b...f05

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...