Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Skulle begynne på julehandel idag siden mannen hadde fri. Jeg har noen møter i byen jeg må på, men mannen skulle bare vente til det var ferdig. (Hans forslag) Så lover han minstejenta på fire år å få være med, sier fra i bhg idag tidlig. Og nå får jeg mld (skulle bare hente noe på jobb) Han må jobbe likevel! Jeg må ta bussen til byen (en nesten to timers tur), buss til møter, gå fra buss til der jeg skal (det regner!!!) og møte MED fireåring som har sett for seg juleshopping sammen med mamma og pappa idag! Aaaarrrrgggghhh!!!! Hadde sett for meg en rolig dag alene idag før han foreslo julehandel! Greit nok å få det unna, men nå blir alt bare kaos!!! Anonymous poster hash: a38c2...88b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Da får mannen levere ungen i barnehagen. Han brøt avtalen og må ta konsekvensene av det. Anonymous poster hash: d7aba...5d0
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Den var lei! Huff!! Anonymous poster hash: 66996...32e
Superdolly Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Enig med Sug lut. Da får han fikse opp i det, ikke overlate det til deg.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Problemet er at han allerede er på jobb! Skulle ta bussen for å møte han, Menmå må jeg dra rett forbi! Kan jo levere i bhg selv, men tror det er litt sent nå, dessuten har jeg ikke hjerte til å si nei til en fireåring som står og tripper og gler seg til å bli med! Nei, får endre innstilling, avlyse møter og kose meg med ungen min! Er ikke hennes feil iallfall, så skal ikke gå ut over henne.. Virker bare som om min jobb i betyr noe som helst i hans øyne! Fortsatt sur! Anonymous poster hash: a38c2...88b
Elsker livet Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Hva var det som var så viktig på hans jobb?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Den var lei. Ta en prat med mannen din senere og fortell hva du følte i dag. Kos deg i byen med datteren din. Anonymous poster hash: 05624...57b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #9 Skrevet 10. desember 2014 Den var lei. Ta en prat med mannen din senere og fortell hva du følte i dag. Kos deg i byen med datteren din. Anonymous poster hash: 05624...57b Åja! Det skal koses! Har hans kort, så...!😄 Anonymous poster hash: a38c2...88b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #10 Skrevet 10. desember 2014 Den var lei. Ta en prat med mannen din senere og fortell hva du følte i dag. Kos deg i byen med datteren din. Anonymous poster hash: 05624...57b Åja! Det skal koses! Har hans kort, så...!😄 Anonymous poster hash: a38c2...88b Hehe! Slå dere løs Synes det er rart at han plutselig må på jobb så du må droppe din, når det alt er avtalt at han skal ha fri. Det går jo ut over de du skulle ha møte med også. Utrolig respektløst av mannen din. Men kos dere du og fireåringen, i alle fall Anonymous poster hash: 3bb56...4a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå