mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Vekker han og ber han ta på klærne, da klarer hAn plutselig ikke noe, sutrer og bærer seg.... Slik er der hver morgen!!! Noen som har det slik? Andre gutten er verdens blideste om morgenen...
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Legg fram klær, klær du vet at han liker og klarer å ta på seg selv, vekk ham og be ham kle på seg og deretter komme til (kjøkken/stue/bad eller hva du nå foretrekker). Sørg for at han har god tid, la ham ellers være fullstendig i fred. Overhør sutring, eller gå ut - ikke la ham få oppmerksomhet på det. Ikke prøv å få i gang noen hyggelig samtale - la ham bare være alene. Forhåpentlig kler han etter hvert på seg og kommer ut. Da får han selvsagt masse skryt for å ha kledt fint på seg. Anonymous poster hash: 68fe0...57a
Hjertefru Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Jeg har det også sånn. Stuptrøtte uansett når de legger seg. #2 hadde gode tips.
Mamma_til_2 Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 (endret) Mine jenter trenger 5-10 min på stua om morningen før de klarer og kle på seg, det værste jeg kan gjøre er og vekke dem og stresse med mat og klær så jeg må bestandig huske og ha god tid på morningen. Endret 10. desember 2014 av Mamma_til_2
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2014 Tusen takk😊 håper han vokser det av seg😊☺️
Giss Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Jenta kan være slik en del morgener. Jeg har oppdaget at det hjelper litt om jeg skrur på lyset på rommet ca 10 min før jeg skal vekke henne. Da våkner hun litt rolig av seg selv før jeg kommer og ber henne stå opp og da går ting ofte (ikke alltid) litt greiere. Kan jo være verdt et forsøk?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Hadde det også slik.Begynte å gå inn til han 5 minutter tidligere og la han ligge å våkne litt for seg selv før vi ba han stå opp.Det hjelp hos oss Anonymous poster hash: 88bb6...a22
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Sånn er min også, helt ekstremt. Jeg legger fram klær kvelden ør så alt han har å gjøre er å ta dem på, men han kan fint bruke en halvtime eller mer på den ene oppgaven mens han sutrer og bærer seg. Han er også veldig nærtagende på morgenen, så hvis jeg maser tar han seg skikkelig nær av det å blir sur fordi han mener jeg er skikkelig slem som maser på han fordi han er jo såååååå trøtt Har merket at det hjelper å være veldig blid og oppmuntrende for hvert eneste lille plagg han tar på
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2014 Blir litt telling til både 10 og 100 her men jeg smiler på utsiden😊
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #10 Skrevet 10. desember 2014 Hai en på 7 år og ei på 4 år. Legger frem klær til dem og den som ikke er ferdig påkledd når jeg er klar får bli hjemme. Det er det ingen av dem som vil så de kler på seg uten å mukke. Anonymous poster hash: be685...995
mamma til adhd gutt<3 Skrevet 10. desember 2014 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2014 Min hadde nok gladelig blitt hjemme😊
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #12 Skrevet 10. desember 2014 😊 Anonymous poster hash: 45d3c...9a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå