Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Jeg fryser non-stop! Uansett hvor mye eller lite klær jeg har på fryser jeg og skjelver. Jeg må sove med masse klær og fryser selvom jeg pakker meg inn i tepper og dyner. Hva kan det skyldes? Det er så slitsomt at jeg vurderer legebesøk og blodprøver. Anonymous poster hash: c7444...59a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Kan være lurt å ta en tur til en lege. Kan bære at du mangler et eller annet. Anonymous poster hash: 207d9...d2f
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 For lite mat generelt? For lite karbohydrater? Lavt stoffskifte? Manglende ullundertøy? Veldig tynn? Mye og hard trening? Anonymous poster hash: 6db4f...c92
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 For lite mat generelt? For lite karbohydrater? Lavt stoffskifte? Manglende ullundertøy? Veldig tynn? Mye og hard trening? Anonymous poster hash: 6db4f...c92 Lite mat - ja. Lite karbohydrater - tviler Stoffskiftet er ikke sjekket. Har superundertøy. Er ikke tynn Trener absolutt ikke Anonymous poster hash: c7444...59a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Jeg fryser også konstant. Legens første mistanke var lavt stoffskifte. Jeg hadde noe lavt stoffskifte, men han mente det ikke var nok til at jeg skulle fryse på dette viset... Så viste det seg at jeg har en kroppstemperatur som er normal på 35,7 (jeg blir slått ut om tempen overstiger 36,5), og han mente at det kunne avgjøre at jeg frøs slik. Ikke vet jeg...Men kan være lurt å sjekke stoffskiftet.Det kan også være lurt å begynne å trene. Er du i lite aktivitet, kan det være at blodsirkulasjonen i kroppen din er dårlig (= fryser lett). Dårlig blodsirkulasjon kan føre til blodpropp. Anonymous poster hash: 19fbe...354
Appelsinpiken Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Jeg fryser hele tiden, men har mistet 10 kg på et halvt år, så hos meg ligger det der. Spiser du nok og riktig?
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Kom deg i aktivitet og ta kaldtbad noen ganger i uken for å få fart på blodsirkulasjonen Anonymous poster hash: 43dae...f81
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Trening er ikke noe vits Jeg kan ikke trene ute nå pga. kulda og astma så kollapser selvom jeg har med medisin Melder jeg meg inn på treningssenter er jeg flink i 3 uker så blir jeg støttemedlem -.- Anonymous poster hash: c7444...59a
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #9 Skrevet 10. desember 2014 Trening er ikke noe vits Jeg kan ikke trene ute nå pga. kulda og astma så kollapser selvom jeg har med medisin Melder jeg meg inn på treningssenter er jeg flink i 3 uker så blir jeg støttemedlem -.- Anonymous poster hash: c7444...59a Trene hjemme i stua ☺ det er løsningen for meg som har astma og misliker treningssenter. Er forresten som deg,fryser stort sett alltid. Er ikke noe medisinsk galt med meg. Jeg er bare en frysepinne. Anonymous poster hash: f56ea...cc3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #10 Skrevet 10. desember 2014 Trening er ikke noe vits Jeg kan ikke trene ute nå pga. kulda og astma så kollapser selvom jeg har med medisin Melder jeg meg inn på treningssenter er jeg flink i 3 uker så blir jeg støttemedlem -.- Anonymous poster hash: c7444...59a tren inne hjemme hos deg selv da. Anonymous poster hash: 6db4f...c92
Monica Skrevet 10. desember 2014 #11 Skrevet 10. desember 2014 Jeg fryser og mye. Nå sitter jeg med ullsokker og tykk ullgenser under dyna, rundt meg har jeg tent telys overalt for at det skal bli varmt, har og drukket en halvliter te. Jeg fryser fortsatt. Men jeg er ikke sånn hele tiden. På natta må jeg sove med 2 tykke dyner over meg. Har vært hos legen og alt er normalt. Jeg trener 2-3 ganger i uken. Spiser ikke for lite mat eller karbohydrater og er overvektig. Så skulle ikke være noen sånne grunner til det. Men er du sånn på sommeren og? Jeg er ikke sånn på sommeren. Sliter med allergi, astma og atopisk eksem, og er en del dårligere på vinteren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå