Gå til innhold

Hva skal dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barna er sent på skolen og resten av dagen skal brukes på litt husarbeid og mye avslapping..

Anonymous poster hash: b0d20...b3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal føde!!! Eller, det er det jeg vil da. Desverre ingen tegn til det i dag heller....

Bake litt og slappe av. Ikke husarbeid i hvert fall.

Skrevet

Skal snart servere frukost. Etterpå levere i bhg før litt husarbeid og så jobb.

Skrevet

Idag skal jeg vente på en super viktig telefon. Litt husarbeid, butikken en tur, lese litt og masse masse babytid innimellom dette.

Skrevet

Lillebror har fri så skal kose meg med han (når han våkner/står opp) før eldste skal på svømmetrening. Da skal han få være med å handle imens.

Så blir det middag og avslapping ikveld :)

Skrevet

Jeg er hjemme med ungene i dag. Fri fra skole og barnehage.. Så vi skal bake pepperkaker til alle boksene er sprengt :)

Anonymous poster hash: f6f89...824

Skrevet

Har ikke helt bestemt meg for om jeg skal jobbe litt eller bare sove...

Anonymous poster hash: 5f76f...fba
Skrevet

Jeg skal på jobb klokka elleve. I mellomtiden vasker jeg klær, og så leker jeg med ideen om å legge meg og sove en times tid...

Skrevet

Sitte fire timer å vente på bilen på service. Stilig :-). Da er det kjipt å tenke på alt man kunne ha gjort.

Anonymous poster hash: 992cb...4ba

Skrevet

Barna er sendt til skole og barnehage og jeg er på vei til jobb. Skoleavslutning i ettermiddag, gleder meg🎅

Anonymous poster hash: ef930...ef8

Skrevet

Spist frokost med sønnen min, og sendt han på skolen.

Ellers har jeg fri i dag:) Skal på et møte bare.

Huset ble vasket i alle rom og etasjer i går, så har tenkt å kose meg og slappe av til sønnen min kommer hjem, mulig liten tur til ei venninne. Må vel handle også:)

Tenkte å overraske gutten min med bowling eller svømmehallen senere i dag:)

Skrevet

Her har vi kost oss med kalender og frokost mens vi så amalies jul. Den nattarbeidende pappaen kjøre eldste i barnehagen før han la seg og jeg koser meg med kaffe og klementin mens babyen sover

Anonymous poster hash: dcbb3...327

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Siden jeg er hjemme betyr det at jeg er syk, så jeg skal ligge på sofaen og se tv. Hadde jeg orka noe annet hadde jeg vært på jobb

Skrevet

Jeg er hjemme med ungene i dag. Fri fra skole og barnehage.. Så vi skal bake pepperkaker til alle boksene er sprengt :)

Anonymous poster hash: f6f89...824

Fri fra skole? 

Anonymous poster hash: cc975...e42

Skrevet

Barna er på skole og jeg tenkte å lage troikakonfekt. Jeg er ikke særlig glad i å bake, men den ser så ekstremt god ut!

Skrevet

Har levert på skolen, og nå skal jeg slappe av og kose meg før jeg skal på kveldsvakt kl 16.00. (Må hente på skolen, gjøre lekser og få dem til å skifte til fotballtøy før jeg drar da, så de er klare til pappaen kommer hjem...)

Anonymous poster hash: cc975...e42
Skrevet

Eksamen :)

Anonymous poster hash: 73e23...11e

Skrevet

Jeg skal bake muffinser. Jeg gleeeeder meg til første lading er klar for prøvesmaking!

Ingrediensene ligger klar på benken, nå gjenstår å stelle ungen og levere i barnehagen så suser jeg opp igjen og starter.

Skrevet

Hjemme med 3 syke/friske barn.

Anonymous poster hash: 57493...813

Skrevet

Skal leverer i bhg om en times tid.. Så skal jeg ta sol. Så pakke ned klær å kjøre til et par krisesenter, så middagsdate med mannen og ut på stand-up date. Vesla blir henter av mormor og morfar idag :)

Skrevet

Har levert barna på skolen og handlet matvarer. Nå sitter jeg å spiser. Etterhvert skal jeg få på plass noen klær, støvsuge, begynne å forberede middagen og bake en kake til en juleavslutning. På ettermiddagen er det å kjøre barna hit og dit og lage middag. Det vanlige med andre ord, bortsett fra kakebakinga.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...