Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #1 Skrevet 10. desember 2014 Vi skal bort en uke i sommer. Vi bor veldig landlig til, med fjell og fiskevann, badeplasser og natur rett utenfor døra. I tillegg er det flere fornøyelsesparker i nærheten. Vi har en ganske så idyllisk gård med hester, høns, katter og sauer. Syns du det er et godt tilbud å annonsere etter en familie som kan bo her en uke uten å betale noe? Betalingen er tilsyn med dyrene. Dyrene trenger ikke stell, da de alle er ute (med unntak av katter som bor ute men trenger mat og vann), men de må ha daglig tilsyn. At noen ser at alle er friske og i grei form. Dersom noe skjer har vi selvsagt naboer som stepper inn. Fungerer på å forsøke å finne en familie, men vet ikke om det er "frekt" eller om det er et greit tilbud... Anonymous poster hash: 97fcb...f46
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #2 Skrevet 10. desember 2014 Skulle stå funderer ikke fungerer... Anonymous poster hash: 97fcb...f46
Marriet Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Synes det høres ut som en kjempe god ide. Hadde jeg vært deg hadde jeg bedt om et depositum, i tilfelle.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Enig med Marriet. En god ide, men depositum er også viktig, for deres del. Man vet aldri med folk. Anonymous poster hash: bfbd1...8d4
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Ikke frekt å ikke tilby betaling for at de ser etter dyra altså? Som sagt er det kun snakk om å se at lam som går rundt huset har det fint, hestene har det greit og hønsene og kattene har det fint. Muligens fylle en fôrautomat og en vannautomat en gang, men man får jo ferske egg hver dag til gjengjeld. Anonymous poster hash: 97fcb...f46
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Har tenkt først og fremst å lete etter noen blant egne Facebook venner og bekjente. Men vil ikke fremstå som en gjerrig fjott... Vi kan bruke avløser, men skulle gjerne "spart" denne til andre perioder som er svært arbeidsintensive hvor vi trenger flere folk i jobb her. Depositum er kanskje en ide om det blir en helt fremmed familie, men vil jo helst kjenne dem litt pga dyra. Anonymous poster hash: 97fcb...f46
Marriet Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Det er ikke frekt, du skal jo ikke ansette dem. Du tilbyr gratis gårdsferie og betalingen dems blir da tilsyn og litt omsorg. Jeg tenker at det vil være en kjempe opplevelse for en familie og et veldig bra tilbud.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Godt å høre, da er det kanskje ikke en så altfor dårlig ide. Mannen her var i tvil om det var en god ide. Som sagt er beliggenheten ideel for utendørsaktiviteter og slikt. Det er en by ikke langt unna heller, om man vil ha "sivilisasjon" . Anonymous poster hash: 97fcb...f46
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #9 Skrevet 10. desember 2014 Hadde glatt takket ja til et sånt tilbud. Synd du ikke vil ha fremmede. Anonymous poster hash: ca517...c06
Fandens Oldemor Skrevet 10. desember 2014 #10 Skrevet 10. desember 2014 Overhodet ikke frekt, heller generøst Folk får jo da en gratis gårdsferie. Hørtes ut som en win-win!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #11 Skrevet 10. desember 2014 Hadde glatt takket ja til et sånt tilbud. Synd du ikke vil ha fremmede. Anonymous poster hash: ca517...c06 Haha hvem vet, kanskje er du på vennelista mi på Facebook . Anonymous poster hash: 97fcb...f46
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #12 Skrevet 10. desember 2014 Hadde glatt takket ja til et sånt tilbud. Synd du ikke vil ha fremmede. Anonymous poster hash: ca517...c06 Haha hvem vet, kanskje er du på vennelista mi på Facebook . Anonymous poster hash: 97fcb...f46 Tvilsomt, jeg kjenner dessverre ingen som bor sånn som du beskriver. Anonymous poster hash: ca517...c06
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. desember 2014 #13 Skrevet 10. desember 2014 Jeg synes det høres ut som et flott tilbud
sug lut Skrevet 10. desember 2014 #14 Skrevet 10. desember 2014 dersom det fantes helt klare rutiner for hva jeg gjorde om noe skjedde (dyr skader seg, bryter ned gjerder, el.l) og det eneste jeg kunne tape depositumet på var om jeg ødela noe i huset, kaffe i hvit sofa fx, hadde jeg gjerne hatt sånn ferie.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 dersom det fantes helt klare rutiner for hva jeg gjorde om noe skjedde (dyr skader seg, bryter ned gjerder, el.l) og det eneste jeg kunne tape depositumet på var om jeg ødela noe i huset, kaffe i hvit sofa fx, hadde jeg gjerne hatt sånn ferie. Ja, dyrene har vi rutiner for. Av og til må et lam avlives og da er det nabo som kommer og gjør dette. Vil ikke be folk om sånt, det er altfor mye ansvar. Ellers har vi faktisk også mulighet til å sende hestene på fjellbeite, men de er unektelig koselig selskap når de går på beite rundt husene . Ponnien er i tillegg veldig barnevennlig. Får vurdere litt ulike løsninger. Det er i hvert fall godt å høre at det ikke er frekt å ikke tilby betaling annet enn gratis hus i en uke. Anonymous poster hash: 97fcb...f46
sug lut Skrevet 10. desember 2014 #16 Skrevet 10. desember 2014 dersom det fantes helt klare rutiner for hva jeg gjorde om noe skjedde (dyr skader seg, bryter ned gjerder, el.l) og det eneste jeg kunne tape depositumet på var om jeg ødela noe i huset, kaffe i hvit sofa fx, hadde jeg gjerne hatt sånn ferie. Ja, dyrene har vi rutiner for. Av og til må et lam avlives og da er det nabo som kommer og gjør dette. Vil ikke be folk om sånt, det er altfor mye ansvar. Ellers har vi faktisk også mulighet til å sende hestene på fjellbeite, men de er unektelig koselig selskap når de går på beite rundt husene . Ponnien er i tillegg veldig barnevennlig. Får vurdere litt ulike løsninger. Det er i hvert fall godt å høre at det ikke er frekt å ikke tilby betaling annet enn gratis hus i en uke. Anonymous poster hash: 97fcb...f46 Jeg ville annonsert med muligheten til å ri - får du hestefolk er de både dyrevante og glad i å ta i et tak. Kjenner mange om ville elsket en sånn ferie.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #17 Skrevet 10. desember 2014 Jeg kommer gjerne 😄😄 Anonymous poster hash: 303ce...445
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #18 Skrevet 10. desember 2014 Hehe så bra! Da er det i boks da Anonymous poster hash: 97fcb...f46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå