Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Har du noen rutiner? Vet dette høres sært ut, men jeg må alltid legge papir i do først, også må jeg ha mobilen med meg Jeg og ei venninne begynte å snakke om hvor vanlig det er i legge papir i do først (så det ikke plasker). jaja, en helt vanlig tirsdags dilemma Anonymous poster hash: 5408c...2e5
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Papir i do først alltid. Telefon og lesestoff er bonus:) Anonymous poster hash: 1f20c...dd1
Hippomama Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Slenge rumpa neppå. Knipe igjen så jeg får kledd av jenta så hun kan sitte på potta mens jeg gjør mitt. Let it go. 2åring som er limt til meg, så her føles det ut som en ferie om jeg kommer meg på do alene.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Jeg må lese på noe! Helst telefonen, men også bøker og blad. I mangel på andre ting leser jeg bak på såpedispenseren, toalettrullposen, evt shampoflasker e.l. Kabal eller andre aktuelle spill på telefonen kan også funke😇
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Jeg legger også papir nedi først. Låser døra selv om jeg er alene og ytterdøra er låst. Mobilen må være med. Helst ikke gjester i huset.. 😕
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå