Gå til innhold

Når du bæsjer.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noen rutiner? :P

Vet dette høres sært ut, men jeg må alltid legge papir i do først, også må jeg ha mobilen med meg :P

 

Jeg og ei venninne begynte å snakke om hvor vanlig det er i legge papir i do først (så det ikke plasker).

 

jaja, en helt vanlig tirsdags dilemma :P 



Anonymous poster hash: 5408c...2e5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Papir i do først alltid. Telefon og lesestoff er bonus:)

 

Anonymous poster hash: 1f20c...dd1

Skrevet

Slenge rumpa neppå. Knipe igjen så jeg får kledd av jenta så hun kan sitte på potta mens jeg gjør mitt. Let it go.

2åring som er limt til meg, så her føles det ut som en ferie om jeg kommer meg på do alene.

Skrevet

Jeg må lese på noe! Helst telefonen, men også bøker og blad. I mangel på andre ting leser jeg bak på såpedispenseren, toalettrullposen, evt shampoflasker e.l.

 

Kabal eller andre aktuelle spill på telefonen kan også funke😇

Skrevet

Jeg legger også papir nedi først. Låser døra selv om jeg er alene og ytterdøra er låst.

Mobilen må være med.

Helst ikke gjester i huset.. 😕

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...