Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har lagt klar mme i kjøleskapet til lillegutt som han skal få i natt. Må mme varmes ? Eller kan han drikke kald? Virker ikke som at han er så nøye på dette. Spør siden mikrobølgovnen vår ble ødelagt idag han er 10 uker btw Anonymous poster hash: f3d00...f86
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Har du laget ferdig blandet mme og satt i kjøleskapet? Vet ikke om det er helt innafor. Jeg har ihvertfall ikke gjort det sånn. Jeg koker opp det antallet flasker jeg trenger til dagen etter på kvelden. Så varmer jeg opp vannet i micro og tar så pulver oppi. Du kan jo også bruke vannkoker og helle så mye varmt vann i flaska du trenger for at vannet skal bli lunkent, så evt helle ut til du har riktig mengde med vann. Jeg tror kanskje det er lurt med litt varme på melka. Anonymous poster hash: 02acf...525
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #3 Skrevet 10. desember 2014 Det anbefales å lage hvert måltid når man trenger det. Dette pga bakterievekst. Og så små barn skal ikke ha kjøleskapskald drikke. Vi har en termos med varmt vann, 1 flaske med avkjølt kaldt vann som vi tar med ned på soverommet om natten. Så blander jeg til riktig temp, tar opp i pulvet og serverer. Min er 14 uker Anonymous poster hash: fa56c...997
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå