Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Noen som vet om det går en spesiell magesjau for tida? Har fått noe kastet på meg. Var litt uggen i magen tidligere i kveld. Nettopp måtte jeg på do, og det er nesten bare suppe, men kommer bare litt. Det svir noe forferdelig i endetarmen, føles som om tarmen bare ønsker å vrenge seg selv. Men bare helt nederst. Satt lenge på do, kom bare litt og litt og mellom hver gang veldig vondt. Etter hvert følte jeg at synte ble uklart. Pustet meg gjennom det og etter en stund prøvde jeg å reise meg. Da holdt jeg på å gå rett i gulvet, skalv ukontrollert, likblek i ansiktet. Føltes som om jeg var svært nær å svime av. Nå har jeg kommet meg inn i sofaen igjen, men skjelver og vet ikke om jeg svetter eller fryser, tror ikke jeg har feber. Har aldri hatt magesjau på denne måten, kan det være vanlig magesjau? Kan ikke forstå hva annet det kan være heller? Bare litt skummelt når jeg følte jeg holdt på å svime av (jeg besvimer aldri), er helt alene her. Og ja, jeg ringer selvfølgelig legevakten om jeg blir verre... Anonymous poster hash: 14179...7cb
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Høres ut som et aldri så lite bøodtrykksfall i forbindelse med diareen, ikke helt uvanlig. Håper det går fort over! Anonymous poster hash: 21186...04d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Sånn tror jeg jeg har hatt en gang. Forferdelig! Jeg var veldig svimete, generelt grusomt dårlig allmenntilstand. Måtte ha hjelp til å komme meg til do. Heldigvis hadde jeg mannen hjemme. Anonymous poster hash: e803e...6ba
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Matforgiftning? Jo, det er jo mulig, men jeg har spist veldig lite i dag siden jeg tidvis sliter med dårlig matlyst pga en annen tilstand, har bare vært hjemme, så forstår ikke helt hva jeg har fått det av. Men det er jo lite som skal til om man er uheldig. Anonymous poster hash: 14179...7cb
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Høres ut som et aldri så lite bøodtrykksfall i forbindelse med diareen, ikke helt uvanlig. Håper det går fort over! Anonymous poster hash: 21186...04d Visste ikke at man kunne få blodtrykksfall av det! Og det var jo liksom så lite som kom at jeg stusset på det. Kom bare bittelitt, pause, bittelitt. (sorry detaljer ) Men var kanskje det jeg fikk. Fikk det før jeg reiste meg, så det kom ikke idet jeg reiste meg, om det har noe å si. Anonymous poster hash: 14179...7cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå