Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 bare jeg som ikke er så hypp på oralsex? Liker ikke sperm i munnen og blir utilpass med et hode mellom beina. Så det er er både å utføre og å få. Anonymous poster hash: 0aaac...be2
Villbringebringebær Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Syntes du det er ekkelt om du ikke velger sæd også da? For du kan jo suge uten å selge om det kun er sæd som er problemet
Mrs Smith Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Syntes du det er ekkelt om du ikke velger sæd også da? For du kan jo suge uten å selge om det kun er sæd som er problemet Haha selge sæden ??😜
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Du er ikke alene 😝 Anonymous poster hash: 6db9c...708
Edelweis Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Jeg synes det hører med :-) aldri smakt sperm, men gjør det uten å få d i munnen. Når det gjelder meg er det faktisk noe av d beste.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Jeg liker begge deler, men sæd i munnen er skikkelig blæ. Kan gi han det uten å få det i ansiktet og munnen. Vi gjør det ofte i forspill, før noen av oss kommer.. Anonymous poster hash: bbefc...156
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Jo men det kommer jo litt væske hele tiden. eller litt og litt før de kommer. Liker ikke det heller. Blir kvalm. Og spesielt om de ikke er nyvasket. Ja jeg er nøye på meg selv også om uansett sex Anonymous poster hash: 0aaac...be2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 Du er ikke alene Anonymous poster hash: 6db9c...708 Godt og høre. Det er jo deilig, menjeg er for ukomfertabel med å ha ansiktet og hodet til noen der nede. Anonymous poster hash: 0aaac...be2
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #9 Skrevet 9. desember 2014 Elsker både å gi og få Eneste gangene jeg får G-punktorgasme og det er himmelsk!😍😍😍 Sæden kan han sprute hvor som helst egentlig Gjør meg ingenting å svelge Anonymous poster hash: de6a6...c70
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #10 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har faktisk aldri gjort det. Klarer bare ikke. Og jeg er gift. Anonymous poster hash: aeb24...08b
Elskerhøsten2014 Skrevet 10. desember 2014 #11 Skrevet 10. desember 2014 Synes det er greit og suge og bli slikket, men gir meg alltid før de kommer
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #12 Skrevet 10. desember 2014 Syns ikke noe om å sige nei men gjør der hver gang 😕😕 Anonymous poster hash: 80443...d8b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #13 Skrevet 10. desember 2014 Mobil - skulle være suge Anonymous poster hash: 80443...d8b
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #14 Skrevet 10. desember 2014 Jeg syns det er kjempedeilig. Pikken må være "ren og pen" da 😜 Det er vel noe av det som tenner meg mest, suge til jeg kjenner pikken dunke og sprute inni munnen min. Jeg blir kjempevåt av det! Anonymous poster hash: bfbcf...d17
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 Er der virkelig så mange av oss som sliter med dette. Det var litt trist å lese, men det er vel smak og behag som alt annet. Jeg bryr meg ikke, for meg kan han sprute hvor han vil og svelge er ikke godt men jeg gjør det gledelig. Jeg klarer ikke komme med å bli slikket, kansje jeg er ukomfertabel, men jg nyter det og at han liker å gjøre det. Er også glad for at vi ikke bryr oss om om vi er nyvasket. Er det kveld så er det kveld og om vi dusjet på morgenen går vi ikke i dusjen igjen først. ( IKKE EN DAG LENGER;)) Anonymous poster hash: 9be25...622
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #16 Skrevet 10. desember 2014 Jeg syns det er kjempedeilig. Pikken må være "ren og pen" da Det er vel noe av det som tenner meg mest, suge til jeg kjenner pikken dunke og sprute inni munnen min. Jeg blir kjempevåt av det! Anonymous poster hash: bfbcf...d17 Jeg også. Utrolig tennene. Anonymous poster hash: 9be25...622
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #17 Skrevet 10. desember 2014 Elsker både å gi og få Eneste gangene jeg får G-punktorgasme og det er himmelsk!😍😍😍 Sæden kan han sprute hvor som helst egentlig Gjør meg ingenting å svelge Anonymous poster hash: de6a6...c70 Hvordan klarer du å få g-punkt orgasme ved oralsex? Anonymous poster hash: 08dd8...7c5
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #18 Skrevet 10. desember 2014 Elsker både å gi og få Eneste gangene jeg får G-punktorgasme og det er himmelsk!😍😍😍 Sæden kan han sprute hvor som helst egentlig Gjør meg ingenting å svelge Anonymous poster hash: de6a6...c70 Hvordan klarer du å få g-punkt orgasme ved oralsex? Anonymous poster hash: 08dd8...7c5 Jeg får også det, men vet ikke om det er på samme måte 😜 Men her må mannen ha en fing inni meg og trykke oppover mot g punktet mens han slikker. På slutten kan han egentlig bare trykke og slutte å slikke, for da kjenner jeg at det er på vei. BESTE orgasmene!!! Anonymous poster hash: bfbcf...d17
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #19 Skrevet 10. desember 2014 Elsker både å gi og få Eneste gangene jeg får G-punktorgasme og det er himmelsk! Sæden kan han sprute hvor som helst egentlig Gjør meg ingenting å svelge Anonymous poster hash: de6a6...c70 Hvordan klarer du å få g-punkt orgasme ved oralsex? Anonymous poster hash: 08dd8...7c5 Jeg får også det, men vet ikke om det er på samme måte Men her må mannen ha en fing inni meg og trykke oppover mot g punktet mens han slikker. På slutten kan han egentlig bare trykke og slutte å slikke, for da kjenner jeg at det er på vei. BESTE orgasmene!!! Anonymous poster hash: bfbcf...d17 Ja, en fing må til. Signerer denne, beste orgasmen. Anonymous poster hash: 9be25...622
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. desember 2014 #20 Skrevet 10. desember 2014 Jeg liker faktisk ikke så godt å bli slikket. Jeg kan godt suge og slikke på han. Men gir meg også som oftest før det går. Vi skal jo ha sex etterpå.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #21 Skrevet 10. desember 2014 Jeg liker ikke å bli slikket. Men elsker å suge og svelge. Pikken må selvfølgelig være ren. Anonymous poster hash: 59516...90b
Virginia. Skrevet 10. desember 2014 #22 Skrevet 10. desember 2014 Å verken få gi eller motta oralsex, det hadde ikke vært aktuelt i et forhold for min del.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #23 Skrevet 10. desember 2014 Jeg liker nesten bedre å suge enn å bli slikket. MEN....God hygiene er alfa og omega!! Mannen må være shavet eller hvertfall trimmet kraftig nedentil for kjønnshår har jeg helt angst for!!! Anonymous poster hash: 7146f...c64
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #24 Skrevet 10. desember 2014 Jeg liker å suge, så lenge han er ren Å bli slikket er jeg mer ukomfortabel med..Altså egentlig er det godt, men jeg klarer bare ikke å slappe av..Føler det lukter og er ekkelt med alt det våte.. Anonymous poster hash: 1e56d...8ec
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #25 Skrevet 10. desember 2014 Jeg likte hverken å gi eller få tidligere. Inntil jeg møtte han som nå er min eks. Da snudde det helt. Jeg hadde noen dårlige erfaringer tidlig med en mann som ikke luktet spesielt godt der nede, og det tok maaaange år for meg å kommer over det. Tror ikke han var god på å slikke meg heller, jeg bare unngikk hele greia. Også med senere partnere. Med min eks så endret det seg. Han var nøye med hygienen og ga meg den tiden jeg trengte til jeg selv ville prøve på ham. Etter hvert fant jeg ut at jeg kunne tenne veldig på å suge ham. Det hadde jeg aldri trodd. Hjalp godt også at han ga meg multiorgasmer med å slikke og fingre meg Pokker, savner sex med ham.... Anonymous poster hash: eb7cd...e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå