Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Den bruker å være på tv nesten hvert år, barnets ifbm jul. Det er en sang som jeg tror heter noe med årstider..? Den går sånn: la la la la laaa lalalalala lalaaaa lalalalala lalalalalaaaa. OMG vet noen hvilken sang jeg snakker om Anonymous poster hash: 576e8...306
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Jeg aner ikke! Men skulle ikke forundre meg et sekund om noen damer her inne greier å hjelpe deg Anonymous poster hash: bda15...5e0
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Barnets ifbm jul? Hva mener du? "Deck the halls" har en del falalalala i teksten, er det den du mener? Anonymous poster hash: f8f33...6e3
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Forsvant det en kommentar herfra?? En vittig en, til og med! Hvordan skjedde det? Kan dessverre ikke hjelpe deg, HI, selv om jeg pleier å være god på sånt! Anonymous poster hash: 78658...7e2
Himmel og hav Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Forsvant det en kommentar herfra?? En vittig en, til og med! Hvordan skjedde det? Kan dessverre ikke hjelpe deg, HI, selv om jeg pleier å være god på sånt! Anonymous poster hash: 78658...7e2 Det er to like tråder. Under den andre er det flere svar. Vanligvis prøver vi å fjerne slike dobbeltpostinger, men når det ligger flere svar under begge, så lar vi de stå. Himmel og hav Brukermoderator
Anbefalte innlegg