Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har klart å komme meg ut av et langvarig forhold med en mann som var kontrollerende, manipulerende og mishandlet meg psykisk. Jeg har veldig fine, snille barn og jeg har funnet en ny kjæreste som jeg elsker og vi planlegger resten av livet sammen. Jeg er så utrolig lykkelig nå! Måtte bare si det til noen! :-) Anonymous poster hash: 8503b...cac
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Bra for deg! 2 tomler opp 👍👍💟 Anonymous poster hash: 9ecd9...440
Mikkemafian Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har klart å komme meg ut av et langvarig forhold med en mann som var kontrollerende, manipulerende og mishandlet meg psykisk. Jeg har veldig fine, snille barn og jeg har funnet en ny kjæreste som jeg elsker og vi planlegger resten av livet sammen. Jeg er så utrolig lykkelig nå! Måtte bare si det til noen! :-) Anonymous poster hash: 8503b...cac Så godt å høre!! Lykke til med resten av livet !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå