Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Guttebarn, hvilket er finest? Anonymous poster hash: df655...80b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Zaire- høres ikke ut som et guttenavn, veldig femi, ville tenkt jente om jeg så det skrevet et sted Augustin - minner meg om Augustinas, østeuropeisk navn Mario - kjenner to som heter det, ene er fra Cuba og andre er ganske mørkhudet og snakket er språk jeg ikke forstår. Likte ingen av navnene veldig godt, hadde jeg sett de på klasselisten til et av barna mine ville jeg tenkt utenlandsk opprinnelse. Hvor er du fra? Skulle jeg valgt et av dem måtte det blitt Augustin, selv om jeg synes det er et tungt navn, slitsomt langt å rope over fotballbanen. Tipper det blir til et kortere klengenavn i vennegjengen. Anonymous poster hash: c2bc9...e04
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Mario selvsagt… så får du håpe han blir glad i TV-spill ;-) Anonymous poster hash: 16e68...f55
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Augustin, om du må. Å kalle et barn Zaire er sykt. Anonymous poster hash: dbfb5...16b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 Gjør om augustin til August! Anonymous poster hash: d47e4...f7e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #9 Skrevet 9. desember 2014 De var grusomme alle sammen. Det minst ille... hmm.. Mario kanskje. Selv om det høres blodharry ut. Zaire?! Er du inspirert av Angelina Jolie eller noe? Anonymous poster hash: 096b8...50c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #11 Skrevet 9. desember 2014 Guttebarn, hvilket er finest? Anonymous poster hash: df655...80b Zaire er et jentenavn. Ville gått for Augustin. Anonymous poster hash: cafee...cf4
Gjest Antarctica Skrevet 9. desember 2014 #13 Skrevet 9. desember 2014 Er ikke Zaire et land i Afrika? Så heter vel søsteren Siberia?
Von Hertelhofen Skrevet 9. desember 2014 #14 Skrevet 9. desember 2014 Hva som helst, bare ikke velg Zaire
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #15 Skrevet 9. desember 2014 Hva med å velge et ordentlig navn? Anonymous poster hash: e8503...f34
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #16 Skrevet 9. desember 2014 Greit, men hvem av dere kommer fra Afrika og hvem kommer fra latin-Amerika? Kanskje best å gå for noe mer internasjonalt, siden opphavet åpenbart er så multikulturelt? Anonymous poster hash: 4f42d...db2
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #17 Skrevet 10. desember 2014 Augustin. De andre er grusomme. Anonymous poster hash: aa1c8...b8c
Line-mamma til to herlige Skrevet 10. desember 2014 #19 Skrevet 10. desember 2014 Augustin var jo skjønt:)
håperpåvinterbarn Skrevet 10. desember 2014 #20 Skrevet 10. desember 2014 Augustin går jo fint å bruke. De to andre kommer an på opprinnelsen til foreldrene. Er dette etnisk norske, så syns jeg personlig det er merkelige valg. Men, navnet skjemmer ingen, og det er jo deres valg . Jeg står mellom Johannes og Johan, så kan vel trygt si at navnesmaken vår er ulik. Men det har jo ingenting å si, kjedelig om alle er like . Gratulerer med gutt!!
Fandens Oldemor Skrevet 10. desember 2014 #21 Skrevet 10. desember 2014 Augustin. Ser for meg tilbakemelding på ukesluttprøven fra læreren: "12/12. Supert, Mario!".
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #22 Skrevet 10. desember 2014 Zaire høres ikke ut som et navn i mine ører, og hvertfall ikke et guttenavn. Augustin er helt greit, definitivt førstevalg hvis jeg må velge en av disse. Ville vel gått for August istedet da... Mario er forsåvidt greit, kjenner en som heter det og han er fra et spansktalende land... Anonymous poster hash: 52f2d...dda
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2014 #23 Skrevet 11. desember 2014 August eller Marius Anonymous poster hash: 33106...dba
ms.Pond Skrevet 11. desember 2014 #24 Skrevet 11. desember 2014 Om jeg måtte velge et av de tre så ville jeg valgt Augustin. Zaire er vel et jentenavn? Og Mario, vel, assosiasjonene til det navnet har vel kommet tydelig fram i tråden.
beef sister Skrevet 11. desember 2014 #25 Skrevet 11. desember 2014 Voltaire sin Zaïre? Jeg synes det er fint som jentenavn, faktisk (gitt at etternavnet ikke er Håkonsen), men altfor feminint til en gutt. Augustin funker i så fall bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå