Gå til innhold

Zaire, Augustin eller Mario?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Guttebarn, hvilket er finest?

 

Anonymous poster hash: df655...80b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zaire- høres ikke ut som et guttenavn, veldig femi, ville tenkt jente om jeg så det skrevet et sted

Augustin - minner meg om Augustinas, østeuropeisk navn

Mario - kjenner to som heter det, ene er fra Cuba og andre er ganske mørkhudet og snakket er språk jeg ikke forstår.

 

Likte ingen av navnene veldig godt, hadde jeg sett de på klasselisten til et av barna mine ville jeg tenkt utenlandsk opprinnelse. Hvor er du fra?

 

Skulle jeg valgt et av dem måtte det blitt Augustin, selv om jeg synes det er et tungt navn, slitsomt langt å rope over fotballbanen. Tipper det blir til et kortere klengenavn i vennegjengen.



Anonymous poster hash: c2bc9...e04
Skrevet

Mario selvsagt… så får du håpe han blir glad i TV-spill ;-) 



Anonymous poster hash: 16e68...f55
Skrevet

Augustin 😃

Skrevet

Augustin, om du må.

 

Å kalle et barn Zaire er sykt.

 

Anonymous poster hash: dbfb5...16b

Skrevet

Gjør om augustin til August!

 

Anonymous poster hash: d47e4...f7e

Skrevet

De var grusomme alle sammen. Det minst ille... hmm.. Mario kanskje. Selv om det høres blodharry ut. Zaire?! Er du inspirert av Angelina Jolie eller noe?



Anonymous poster hash: 096b8...50c
Skrevet

Guttebarn, hvilket er finest?

 

Anonymous poster hash: df655...80b

Zaire er et jentenavn. Ville gått for Augustin.

 

 

 

Anonymous poster hash: cafee...cf4

Gjest Antarctica
Skrevet

Er ikke Zaire et land i Afrika?

Så heter vel søsteren Siberia?

Skrevet

Hva som helst, bare ikke velg Zaire :P

Skrevet

Hva med å velge et ordentlig navn?

 

Anonymous poster hash: e8503...f34

Skrevet

Greit, men hvem av dere kommer fra Afrika og hvem kommer fra latin-Amerika?

Kanskje best å gå for noe mer internasjonalt, siden opphavet  åpenbart er så multikulturelt?  :)



Anonymous poster hash: 4f42d...db2
Skrevet

Augustin. De andre er grusomme.



Anonymous poster hash: aa1c8...b8c
Skrevet

Augustin var jo skjønt:)

Skrevet

Augustin går jo fint å bruke. De to andre kommer an på opprinnelsen til foreldrene. Er dette etnisk norske, så syns jeg personlig det er merkelige valg. Men, navnet skjemmer ingen, og det er jo deres valg :).

 

Jeg står mellom Johannes og Johan, så kan vel trygt si at navnesmaken vår er ulik. Men det har jo ingenting å si, kjedelig om alle er like :).

 

Gratulerer med gutt!!

Skrevet

Augustin. Ser for meg tilbakemelding på ukesluttprøven fra læreren: "12/12. Supert, Mario!".

Skrevet

Zaire høres ikke ut som et navn i mine ører, og hvertfall ikke et guttenavn.

Augustin er helt greit, definitivt førstevalg hvis jeg må velge en av disse. Ville vel gått for August istedet da...

Mario er forsåvidt greit, kjenner en som heter det og han er fra et spansktalende land...

 

Anonymous poster hash: 52f2d...dda

Skrevet

August eller Marius



Anonymous poster hash: 33106...dba
Skrevet

Om jeg måtte velge et av de tre så ville jeg valgt Augustin. 

Zaire er vel et jentenavn? Og Mario, vel, assosiasjonene til det navnet har vel kommet tydelig fram i tråden. 

Skrevet

Voltaire sin Zaïre? Jeg synes det er fint som jentenavn, faktisk (gitt at etternavnet ikke er Håkonsen), men altfor feminint til en gutt. Augustin funker i så fall bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...