Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Hun har med vilje smittet barna sine med vannkopper, fordi det passet så godt for henne å få vannkopper nå. Hun er i permisjon med lillesøster. Men nå blir jo sikkert flere barn syke. For min del passer det kjempe dårlig å være borte fra jobb i mange uker. Har 2 barn så kan jo risikere å være borte i 4 uker. Nå dr det i tillegg snart jul og er kjipt med 2 syke barn i julen. Og jada de kommer til å få det en gang. Var bare så irriterende at hun gjorde det med vilje nå for hennes egen del Anonymous poster hash: c0ce3...4db
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Mange egoister der ute.. Synes det er sykt å smitte barn med vilje jeg, da. Anonymous poster hash: 1f0b8...ae7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Mange som gjør det, dessuten er det hennes barn. Det er fordel å få det som barn hvorfor skal hun måtte spørre når det passer for alle andre? Anonymous poster hash: 10bd9...9d9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Om hun hadde en nabo eller slektning med vannkopper i hus og syntes det var greit å få unnagjort vannkopper på sine egne barn så skulle hun spurt alle i barnehagen om det passet å bli smittet før hun utsatte egne barn for smitte? Så lenge du har barna dine i barnehage må du regne med diverse smitte, sånn er det bare. Anonymous poster hash: 06745...3fb
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Ble kjempe glad jeg da ungene fikk det fra barnehagen. Fikk det unna gjort før de ble så store at det ble store plager for dem. Pappan fikk dem han også, han var i elendig form. Unner ingen voksne å få det. HI om du ikke ønsker at barna dine skal bli syke. Så anbefaler jeg en isolert dagmamma burde i vertfall ikke ha dem i noe som er en så stor smittebombe som en barnehage Anonymous poster hash: 75607...a7d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Sånn er det å ha barn i bhg! Folk kan virkelig ikke gå rundt og tenke på om det "passer" for andre med smitte nå... Anonymous poster hash: 7f50e...30e
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 De går i bhg og der er det smitte, enten du vil eller ikke. Skjønner at det ikke passer for DEG, men dette velger foreldre helt selv. Det beste er å få det når de er barn! Personlig ville jeg ikke gjort der før jul, ser den, men ikke så mye å gjøre med det:/ Anonymous poster hash: a5254...6ab
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 Å smitte barna sine med vannkopper med vilje er jo helt vanlig. De vil aller høyst sannsynlig få det en gang og da er det bedre jo yngre de er. For å få det mens man er tenåring/voksen eller gravid er ikke bra. jo eldre du er jo sykere blir man. Å smitte barna med vilje med andre ting er jo rart da. Anonymous poster hash: 7a1d5...4c9
Jezebel Skrevet 9. desember 2014 #9 Skrevet 9. desember 2014 Hun smittet ungen med vilje mens hun er i permisjon for å slippe å være borte fra jobben. Så sier du at det er egoistisk av henne for da må du være borte fra din jobb. Er det ikke litt egoistisk av deg å kreve at hun skal ta større hensyn til din jobb enn sin egen? Du sier det passer dårlig å være opptil 4 uker borte fra jobb akkurat nå? Men når tenkte du at det skulle passe å være borte 4 uker fra jobb? Nå er det nå engang slik desto eldre barna er når de smittet desto sykere blir de. Det alene er jo grunn til å smitte ungene med vilje. Men kan være litt enig at det er litt ufint å gjøre det så tett på jul. Men skulle ungene bli smittet så slipper man i det minste billigere unna med tanke på jobben:-)
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #10 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har prøvd å smitte mine i siden eldste begynte i bhg. Men fikk det ikke. Nå fikk hun det igår men jeg aner ikke hvor hun har det fra. forrige runde i bhg og andre vi kjenner som har hatt det er noen mnd siden. Passer absolutt ikke for meg som er alenemor i ny jobb. Og yngeste får det helt sikkert om 10-14 dager. Jeg har ingen som kan ta sykedager for meg. Men jeg er likevel glad ungene blir ferdig med det. En sykdom man slipper fremover. Og da når de blir eldre. Unner ingen i tenårene eller eldre å få vannkopper. Helst jo yngre de er Anonymous poster hash: 7a1d5...4c9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #11 Skrevet 9. desember 2014 Hun gjør det jo fordi det er det beste barna hennes, ikke fordi hun er en bitch som liker å gjøre barn syke for morro. Hva tenker du da? At det passer DEG best at ungene dine får det når de er voksne slik at du slipper å gå glipp av jobb el.? Så kan de heller bli skikkelig syke da, og gå glipp av masse skole eller jobb, og kanskje tilogmed få et sykehusopphold med i slengen? Hvem er det som er bitchen her egentlig? Anonymous poster hash: f8021...e53
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #12 Skrevet 9. desember 2014 Å smitte mine egne barn hadde jeg aldri turt. Vannkopper kan være farlig også for små barn. Og andre sykdommer kan komme i ettertid. Anonymous poster hash: 26bdd...cc3
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #13 Skrevet 10. desember 2014 Det er helt vanlig å gjøre det HI. Anonymous poster hash: 3422f...622
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #14 Skrevet 10. desember 2014 Å smitte mine egne barn hadde jeg aldri turt. Vannkopper kan være farlig også for små barn. Og andre sykdommer kan komme i ettertid. Anonymous poster hash: 26bdd...cc3 vannkopper er best å få som barn. Tro meg, jeg fikk det som 15 åring og det var JÆVLIG. jeg smittet mine med vilje, de fikk det som 3 og 4.5 åring. Anonymous poster hash: 3aaa1...02e
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #15 Skrevet 10. desember 2014 Er jo ikke sikkert dine blir smittet likevel. Min har kommet seg gjennom flere runder vannkopper i barnehagen og i till en fetter i full utbrudd, hun har likevel fortsatt ikke hatt vannkopper og hun er nå 7 år Håper hun får det snart Anonymous poster hash: 8d205...947
Gjest Julia1984 Skrevet 10. desember 2014 #16 Skrevet 10. desember 2014 Bedre å få vannkopper som små barn. Husker søstera mi hadde det som 11-12 åring det var grusomt.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #17 Skrevet 10. desember 2014 Mange som lar seg smitte med vilje. Kjempe greit at de får det som små. Jeg prøvde å smitte mi før hun skulle ha en livsviktig stor operasjon, da hun har dårlig immunforsvar på grunn av sykdom. Dessverre var det ingen rundt med vannkopper da. Det er greit å bli ferdig med sånn skit når man er liten. Ikke sykt, men faktisk for å være omtenksom. Anonymous poster hash: 32b90...6f1
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #18 Skrevet 10. desember 2014 Hvis hun har planlagt dette så nøye så kunne hun kanskje ha holdt barna hjemme fra de ble smittet til de var friske igjen. Anonymous poster hash: 7bff7...def
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2014 #19 Skrevet 10. desember 2014 Å smitte mine egne barn hadde jeg aldri turt. Vannkopper kan være farlig også for små barn. Og andre sykdommer kan komme i ettertid. Anonymous poster hash: 26bdd...cc3 dette har du peiling på kjenner jeg... Anonymous poster hash: 3aaa1...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå