Gå til innhold

Pene joggesko på jobbintervju?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobben er fysisk og intervjuer vet at jeg skal rett på jobb etterpå. De har en sterk farge. Har ikke andre sko enn joggesko. Da må jeg evt få lånt meg noen.

Anonymous poster hash: b3fe4...4c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du drar ikke på jobbintervju med joggesko. Det finnes ingen fine joggesko

Anonymous poster hash: 335a1...07f
Skrevet

Du drar ikke på jobbintervju med joggesko. Det finnes ingen fine joggesko

Anonymous poster hash: 335a1...07f

Det er da ingen problem å dra på intervju med joggesko.Jeg har stort sett gått med joggesko når jeg har vært på jobbintervju, aldri fått noen kommentar på det. Jeg tenker det kommer litt an på hva man søker jobb som.

Anonymous poster hash: e3d06...c0f

Skrevet

Hvis det er vanlig å benytte joggesko i det aktuelle yrket kan du også ha joggesko på på intervjuet.

Anonymous poster hash: 87e20...014

Skrevet

Bare hvis jobben er på treningssenter eller i joggeskobutikk.

Skrevet

Mange sykepleiere bruker også joggesko :)

Skrevet

Men helst ikke på jobbintervju.
Skrevet

Kommer helt an på jobben. Men ser ikke noe galt i det. Har selv gått på jobbintervju i joggesko, har vært i barnehage. Og har fått jobbene. Der er det jo bare positivt at man ser litt sporty ut.

Anonymous poster hash: eb995...eac
Gjest flykræsj
Skrevet

Hvis det er en jobb hvor det er naturlig å bruke joggesko- ja, under tvil... Men da må de se freshe ut og helst ikke kombineres med hettegenser og saggebukse

Skrevet

Jeg ser faktisk ingen problemer med å gå på jobbintervju i joggesko.

Men selvfølgelig må de passe til antrekket ditt. Hadde ikke tatt kjole og joggesko.

Det er ingenting i veien for å være sporty utenom jobben. Og om joggeskoene er grunnen til at du ikke får en jobb er det kanskje bare til det beste.

Skrevet

Jeg ser faktisk ingen problemer med å gå på jobbintervju i joggesko.

Men selvfølgelig må de passe til antrekket ditt. Hadde ikke tatt kjole og joggesko.

Det er ingenting i veien for å være sporty utenom jobben. Og om joggeskoene er grunnen til at du ikke får en jobb er det kanskje bare til det beste.

Helt enig med deg.Kan ikke forstå hva det er med joggesko som kan gjøre at de tenker at du ikke er riktig for jobben

Skrevet

Det er vel bare i Skandinavia man går med joggesko på møter, jobbintervju osv. I resten av verden er slik ikke akseptert, man skal kle seg pent til jobbintervju. Og nei, det finnes ingen PENE joggesko, joggesko er for trening - pensko er for formelle anledninger.

Anonymous poster hash: 40611...5e9
Skrevet

Jobben er fysisk og intervjuer vet at jeg skal rett på jobb etterpå. De har en sterk farge. Har ikke andre sko enn joggesko. Da må jeg evt få lånt meg noen.

Har du ingen andre sko enn joggesko? Går du med joggesko på restaurant, på julebord, i bryllup, bursdagsselskaper osv? Uff...

Skrevet

Nå til dags går jo folk med kjole, skjørt og pene klær - og JOGGESKO! Ser ikke ut. Jeg hadde aldri møtt opp på jobbintervju med joggesko..

Skrevet

Har du ingen andre sko enn joggesko? Går du med joggesko på restaurant, på julebord, i bryllup, bursdagsselskaper osv? Uff...

Ja huff og huff!!!

Skrevet

Jeg hadde ikke gjort det, men nå er jeg jurist da, og søker på litt andre typer jobber enn deg sikkert. Der jeg jobber nå så kan man gå med joggesko på jobb, men man gjør det først etter at man har fått jobben hvis du skjønner. Var en gang på jobbintervju der en av intervjuene hadde Hawaiishorts. Likevel, det hadde blitt feil om jeg hadde dukket opp i Hawaiishorts på intervjuet.

På den annen side sies det at man skal kle seg så man føler seg vel. Og hvis dette er et yrke hvor det ser dumt ut å komme i f eks drakt på intervju, så tror jeg ikke joggeskoene er avgjørende.

Anonymous poster hash: 7d8fb...884

Skrevet

Ja huff og huff!!!

Jeg mener det seriøst - hun skriver at hun BARE har joggesko. Hva går hun i når det er noen tilstelninger der hun må ha kjole eller annet pentøy? Joggesko?

Skrevet

Ja huff og huff!!!

Jeg mener det seriøst - hun skriver at hun BARE har joggesko. Hva går hun i når det er noen tilstelninger der hun må ha kjole eller annet pentøy? Joggesko?

Jeg kan fint gå med joggesko i bursdager, på byen eller på resturant. Så lenge jeg går med bukse har jeg ingen problemer med å gå med joggesko. Jeg har nesten bare joggesko i mange forskjellige typer og fasonger, flere av de er helt sorte. Men skal jeg i bryllup eller andre anledninger jeg bruker skjørt eller kjole, så har jeg andre sko og. Hva folk måtte tenke om det, bryr jeg meg ikke så mye om. Kan man ikke gå i joggesko på resturant altså?

Ikke hi

Skrevet

Jobben er fysisk. Da ser det vel enda snålere ut å komme trippende på ordentlige pensko enn å gå i joggesko?

Skrevet

Jeg har tidligere jobbet i hjemmesykepleien. Der var det totalt innafor å komme m jeans, topp og joggesko på intervju. Når man er ute etter sporty, positive rivjern som kan ta i et tak gir det antrekket bedre signaler enn skjørt og pene sko.

I nåværende jobb i forsikring er det helt uhørt. Her er det viktig å se profesjonell og representativ ut.

Så tror ikke det er noen generell fasit på dette spørsmålet.

Anonymous poster hash: 87e20...014

Skrevet

Men helst ikke på jobbintervju.

Hvorfor ikke?

Skrevet

Eneste jobbintervjuet du kan gå i joggesko er om stillingen er på et treningssenter!

Anonymous poster hash: 8a6f4...882

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kommer ann på tøyet og stillingen det skal intervjues til tenker jeg. Jeg har intervjuet mange til f.eks vikarstillinger, og jeg har aldri ofra det en tanke hva de har hatt på beina! 

Skrevet

Jeg gikk på intervju med joggesko, fikk jobben jeg :)

Skrevet

Klart du kan gå i joggesko. Det er da kvalifikasjonene dine de er ute etter. Lykke til👍👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...