Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 for ca en uke siden fikk jeg plutselig vondt i beinet. Har ikke skadet det eller noen ting. Det er fra kneet og helt ned til foten. det har bare blitt verre med dagene, og det gjør kjempe vondt å gå på det. Aner rett og slett ikke hva dette kan komme av!Jeg skal dra til legen om det ikke blir bedre innen neste uke. Vet dere ikke kan fortelle meg hva som er galt, men er det noen som har noe ide av hva plutselig benvondt kan komme av? For jeg aner virkelig ikke Anonymous poster hash: 89d41...018
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Hvor er det vondt da? Kne, legg, fot, utside, innside, bakside, fremside....? Er du hoven eller varm? Hvis det er fremside leggen fra rett under kneet og ned til foten så kan det jo være at endring av f.eks. skotøy har ført til ekstra belastning slik at du flørter med en beinhinnebetennelse, men trenger ikke være det. Anonymous poster hash: 21322...d8b
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Det vanskelig å si akkurat hvor. da det gjør vondt i hele beinet. spesielt når jeg går. det er ikke hovent eller varmt. Anonymous poster hash: 89d41...018
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Blodpropp! Er det vondere når du har benet ned, enn når du har det opp/vannrett? Anonymous poster hash: a9cfb...823
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Kjente en jente som hadde vondt i benet. Viste seg at det var blodpropp. Hun døde da blodproppen eller deler av den løsnet og ble ført til lungene. Hun ble 25 år. Få det sjekket hos lege. Anonymous poster hash: 5574c...191
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Kjente en jente som hadde vondt i benet. Viste seg at det var blodpropp. Hun døde da blodproppen eller deler av den løsnet og ble ført til lungene. Hun ble 25 år. Få det sjekket hos lege.Anonymous poster hash: 5574c...191 For sånne skrekkhistorier hjelper sikkert dritmye. Kan komme med noe motsatt: jeg har hatt mange bodpropper i lunger, begge bena og lysken. Lever enda, gitt! Anonymous poster hash: a9cfb...823
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Kjente en jente som hadde vondt i benet. Viste seg at det var blodpropp. Hun døde da blodproppen eller deler av den løsnet og ble ført til lungene. Hun ble 25 år. Få det sjekket hos lege.Anonymous poster hash: 5574c...191 For sånne skrekkhistorier hjelper sikkert dritmye. Kan komme med noe motsatt: jeg har hatt mange bodpropper i lunger, begge bena og lysken. Lever enda, gitt! Anonymous poster hash: a9cfb...823 Flott at det har gått bra for deg. Historien min illustrerer at man må ta slike smerter på alvor. Det går ikke bra med alle. Anonymous poster hash: 5574c...191
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 Kjente en jente som hadde vondt i benet. Viste seg at det var blodpropp. Hun døde da blodproppen eller deler av den løsnet og ble ført til lungene. Hun ble 25 år. Få det sjekket hos lege.Anonymous poster hash: 5574c...191 For sånne skrekkhistorier hjelper sikkert dritmye. Kan komme med noe motsatt: jeg har hatt mange bodpropper i lunger, begge bena og lysken. Lever enda, gitt!Anonymous poster hash: a9cfb...823 Flott at det har gått bra for deg. Historien min illustrerer at man må ta slike smerter på alvor. Det går ikke bra med alle.Anonymous poster hash: 5574c...191 Så på hvilken måte kan man få inntrykk av at HI, som ikke har svart engang etter svarene om blodpropp, ikke tar det på alvor? Blodpropp i benet er ikke farlig uansett. Det er først hvis den flytter seg til lungen(e), og det kan jeg si med en gang: de smertene unner jeg ingen. Fødsel er barnemat sammenlignet med de smertene. Anonymous poster hash: a9cfb...823
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #9 Skrevet 9. desember 2014 Takk for svar Jeg tviler på at det er blodpropp, det er jo ikke hovent i det hele tatt. Det burde vell være det da? Kanskje jeg bare har forstrekt noe..? Men blir jo litt skremt av blodpropp snart. Jeg får vell ta meg en tur til legen om det ikke gir seg snart. Anonymous poster hash: 89d41...018
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #10 Skrevet 9. desember 2014 Kjente en jente som hadde vondt i benet. Viste seg at det var blodpropp. Hun døde da blodproppen eller deler av den løsnet og ble ført til lungene. Hun ble 25 år. Få det sjekket hos lege.Anonymous poster hash: 5574c...191 For sånne skrekkhistorier hjelper sikkert dritmye. Kan komme med noe motsatt: jeg har hatt mange bodpropper i lunger, begge bena og lysken. Lever enda, gitt!Anonymous poster hash: a9cfb...823 Flott at det har gått bra for deg. Historien min illustrerer at man må ta slike smerter på alvor. Det går ikke bra med alle.Anonymous poster hash: 5574c...191 Så på hvilken måte kan man få inntrykk av at HI, som ikke har svart engang etter svarene om blodpropp, ikke tar det på alvor? Blodpropp i benet er ikke farlig uansett. Det er først hvis den flytter seg til lungen(e), og det kan jeg si med en gang: de smertene unner jeg ingen. Fødsel er barnemat sammenlignet med de smertene. Anonymous poster hash: a9cfb...823 Jeg vil nå si at når man har gått med smerter i benet i en uke, så tar man det ikke alvorlig nok. Anonymous poster hash: 5574c...191
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå