Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Hvor skal vi bo? Nye eller gamle bydelen? Eller det lille kvartalet? Vi er ute etter severdigheter, shopping, mat og vin Anonymous poster hash: 8baa5...31d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har bodd der. Bo nær den grønne metrolinjen. Unngå hovedgaten (Vaclavske namesti). Der er det mye støy. Mala Strana er kanskje mest koselig. Vinohrady er fint og hipt om du bor nær metrolinjen - her bor det mange utenlandske studenter, mange kafeer og barer, men du er avhengig av metro eller taxi for å komme inn til bykjernen. Anonymous poster hash: b37c3...266
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Tusen takk for svar! Men er vi avhengige av metro? Er det ikke gangavstand om vi bor i sentrum. Lurte på dette hotellet, hva tror du? http://www.hotelkingscourt.cz/ Anonymous poster hash: 8baa5...31d
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Vi var i Praha i sommer Ville valgt hotell i gamlebyen, da bor du sentralt med alle de fineste tingene å oppleve i nærheten Advarer forresten om taxiene der, de tar høyere pris enn de skal og kjører som svin, vi opplevde at taxien vi satt i krasjet, gikk heldigvis bra men ga oss en skikkelig støkk ! Anonymous poster hash: bef4a...621
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Tusen takk for svar! Men er vi avhengige av metro? Er det ikke gangavstand om vi bor i sentrum. Lurte på dette hotellet, hva tror du? http://www.hotelkingscourt.cz/ Anonymous poster hash: 8baa5...31d Rett ved Palladium ja, det er sentralt Praha er virkelig magisk altså, gamlebyen er så nydelig <3 Anonymous poster hash: bef4a...621
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Det er fult mulig å gå. Men om du skal bo i Mala Strana er det feks et stykke å gå over broen og gjennom turistgatene i gamlebyen til handlegatene. Metroen er veldig effektiv om du vet hvor du skal og vil komme deg dit uten å gå gjennom de små gatene som er fulle av turister hver gang du skal noe... Om du vil shoppe utenfor turiststrøkene anbefaler jeg faktisk kjøpesenter. Noen av de har metrostopp i kjelleren, og er kjempesvære. Jeg har ingen erfaring med hotellet i linken, men det er ok sentralt. Andre femstjerners hotell som er bra..... Ventana hotell, veldig god beliggenhet..... Four Seasons.... Anonymous poster hash: b37c3...266
Gjest Antarctica Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Gamle bydelen, så klart Desember er nydelig, det er total julestemning!
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 (endret) Har vært der, anbefaler Friday Hotel på det varmeste, 300 meter til stor shoppinggate, konserthuset og palladium! Fantastisk by med et utrolig gateliv, vi opplevde flere parader og spontane musikkshow midt i gatene! Hotellet jeg nevnte er også 2 min gange fra det berømte klokketårnet Oppgrader til deluxe rom, da får dere jaccuzi på rommet! Endret 9. desember 2014 av Syltebærtyttetøy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå