moota m storebror&lillebror Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Jeg ser hjemme alene 3 hvert år. Beklager, men det er den beste Snow Buddy (?) jakten på julehunden eller noe slikt.. Mikke Mus/Donald Duck pleier å gå, men har ikke sett den enda.. Askepott på julaften. Lillejulaften ser vi en film vi har lyst å se sammen, det er ikke så viktig hva, men at den er bra er viktig
weihnachtmarkblomstre Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Jeg pleier å se Love Actually. Vesla får Frost i pakkekalenderen, så regner med det blir noen runder med den. Går nok glipp av Tre nøtter i år... Hm, kanskje jeg må skaffe meg på dvd. Så lurte jeg på å driste meg til å se nyinnspillingen av Reisen til julestjernen. Driver og leser boka for vesla nå. Også må vi få oss en kinotur på Dum og dummere 2. Også Donnalds juleønsker så klart!
moota m storebror&lillebror Skrevet 9. desember 2014 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2014 Frost er en herlig film Jeg har ikke sett den nye reisen til julestjernen. Barna var med søsteren min og så den på kino et år. Kanskje jeg må se den..
Appelsinpiken Skrevet 10. desember 2014 #4 Skrevet 10. desember 2014 Askepott, grinchen, love actually og the holiday
Light of my life Skrevet 10. desember 2014 #5 Skrevet 10. desember 2014 Love Actually❤ og Griswalds Christmas Vacation
☆☆☆ Skrevet 10. desember 2014 #6 Skrevet 10. desember 2014 Love Actually Home Alone 1+2 (3 er elendig)
Lakrisogvin Skrevet 10. desember 2014 #7 Skrevet 10. desember 2014 Nightmare before Christmas. Kun den faktisk:)
Musemorbr / Skrevet 10. desember 2014 #8 Skrevet 10. desember 2014 Alene hjemme 1, 2 og 3. Vi sliter litt med å klare 4, for den er bare så elendig at det ikke kan beskrives, men med 4åring i hus må den vel ses. A christmas carrol må vi se, og da i to versjoner siden vi har ulike favoritter. Igså får vi alltid med oss Griswolds når de er på tv.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. desember 2014 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2014 Ser dere Hovmesteren? Den er ikke på må-listen min, mannen ser den av og til, men den faller vel akkurat samtidig med at vi ser film og legger i 'håle' (munnen) alt godt vi har kommet på å lage til kos på kvelden den 23. når roen har lagt seg, og barna har lagt seg
Musemorbr / Skrevet 11. desember 2014 #10 Skrevet 11. desember 2014 Moota det gjorde jeg før jeg fikk barn. Nå sover jeg gjerne, eller er opptatt med noe viktigere. I Danmark ser de den nyttårsaften, så mannen min synes vi heller burde ha sett den da. Same shit for min del.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. desember 2014 #11 Skrevet 12. desember 2014 Julefilm og julefilm, jeg pleier å se Harry Potter og Narnia, samt Disney sine tegnefilmer.
junimamma81 Skrevet 14. desember 2014 #12 Skrevet 14. desember 2014 Hjemme alene 1-2, love actually. Synes også narnia og Harry Potter er fine filmer i julen . Tre nøtter til Askepott på julaften. Og disney står på mens vi koser oss før middag:-)
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. desember 2014 Forfatter #13 Skrevet 14. desember 2014 Igår så vi jakten på julenissen som jeg hadde tatt opp på Disney channel for ikke så lenge siden. Den var kjempe koselig og ga meg virkelig både julestemning og tårer i øynene Den vil jeg gjerne se igjen!
ms.Pond Skrevet 16. desember 2014 #14 Skrevet 16. desember 2014 Ååh Narnia, DEN må jeg finne fram i år Harry Potter går også an! Ellers har jeg en greie med at jeg må se Grinchen. Hjemme alene 1 begynte jeg på forleden, men uff, den var mye bedre når jeg var liten Da er nesten Hjemme alene 2 bedre. Frost har gått på tung rotasjon lenge nå, og junior kan den omtrent utenat, så jeg vet ikke om den blir spilt så heftig i jula. Tre nøtter til askepott skal nok mannen se, og the snowman hører også med til julefilmene. Den er fiiiin! Ellers er det julefilmene på nrk og svt som må med, har funnet de på youtube, så vi kan tilpasse de litt til når det passer i forhold til middag og gjester og sånt (det pleier alltid å kræsje). Hm, blir litt tv-glaning ser jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå