Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Er det egentlig noen som synes det er gøy å få det? Eller viser det bare at vi foreldre overtenker andres behov for å få bilde av barnet vårt? Anonymous poster hash: 4a50b...86c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 mamma,oldeforeldre,søsteren til barnefaren og foreldrene hans vet jeg hvertfall at setter stor pris på å få det. Men mine tre søsken og broren til barnefaren er nok ikke opptatt av å få julekort... Anonymous poster hash: 36979...0f7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 mamma,oldeforeldre,søsteren til barnefaren og foreldrene hans vet jeg hvertfall at setter stor pris på å få det. Men mine tre søsken og broren til barnefaren er nok ikke opptatt av å få julekort... Anonymous poster hash: 36979...0f7 vi tenkte å sende julekort til både venner og familie, og vi har allerede fått laget julekort der det bare er bilde av gutten vår. Men så ble vi plutselig usikre på om dette er noe "alle" vil sette pris på, det er første gang vi sender ut julekort, så vi aner rett og slett ikke.... kanskje vi kan lime på et lite bilde av oss selv nederst i hjørnet? Hi. Anonymous poster hash: 4a50b...86c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå