Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Å jeg har hatt en fin dag!! Fått bursdagshilsen fra nesten hele familien min, fått fin gave fra barna og nydelig gave fra mannen. Fått over 50 hilsener på Facebook og noen i person. I tillegg har svigermor og svogeren kommet med kaker og gaver. Føler meg utrolig heldig og velsignet🎉🎆😊 Anonymous poster hash: bb54c...ca9
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Så heldig du er 😊 Gratulerer med dagen. 😊 Anonymous poster hash: 14a44...2f0
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Føler meg veldig heldig!! Tusen takk😊 Anonymous poster hash: bb54c...ca9
eelis Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har også bursdag! Gratulerer med dagen
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Jeg har også bursdag! Gratulerer med dagen Takk alle sammen og gratulerer så mye med dagen til deg også eelis!! Håper du har hatt en fin dag😄 Anonymous poster hash: bb54c...ca9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå