Gå til innhold

Hva ville dere gjort med dette ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine svigerforeldre er meget spesielle, besserwissere uten like, og det gjelder ifht alt og alle.

Jeg kuttet kontakten med de i fjor pga deres totale mangel på respekt og folkeskikk.

Nå står julen for dør og mannen fortalte at de ønsket å feire jul med oss, noe jeg har grublet på om jeg vil, men kom til at jeg fikk svelge kameler og feire jul med de.

I dag var det en håndverker her og jobbet noen timer, en som kjenner mine svigerforeldre godt, og som jeg kjenner litt fra før. Han spør meg rett ut om jeg hadde noe godt forhold til de, ble litt paff men sa at nei det har jeg ikke.

Det hadde han skjønt for han hadde vært og jobbet hos de i forrige uke, og svigermor hadde sagt så mye løgn om meg, noe han visste var løgn. Det var helt vilt å høre hva den dama får seg til å si, hun må være direkte ondskapsfull.

Nå orker jeg bare ikke tanken på å feire jul med de.

Anonymous poster hash: 1072a...97f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det var mye stygg dritt som kom fram ville jeg sendt det som begrunnelse for hvorfor dere ikke kommer. Samtidig ville jeg strukket meg langt om det betyr mye for mannen at dere reiser. Ville nok fortalt mannen alt å spurt om han tror det blir hyggelig å skulle feire jul med noen som snakker slikt om hans kone.

Anonymous poster hash: 8f348...f28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...