Gå til innhold

Dere som har hatt svangerskapsforgiftning kan dere se hit litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var hos jm idag, 36 uker på vei. Har 1 i protein, ødem og lett forhøyet blodtrykk. Er sykemeldt 50%..fikk beskjed om å reise hjem og hvile. Skal på sykehuset imorgen for vekstestimering, ble derfor ikke sendt inn på kontroll idag. Har hatt lett hodepine i 2 dager. Hvordan utartet dette hos dere? Fikk beskjed om å kontakte føden om jeg fikk mer plager, sterkere hodepine etc. Symfysemålet mitt er sånn det skal være, følger sin egen linje godt. Jeg føler at jeg sitter og kjenner etter symptomer hele tiden..kanskje jeg har litt vondere i hodet? Etc etc... off..

Anonymous poster hash: 1b339...2e5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opp

Anonymous poster hash: 1b339...2e5

Skrevet

For min sin del ble ødemene bare verre og verre, og fikk høyere og høyere utslag på protein i urinen. Ikke noe særlig hodepine. Fikk lungebetennelse i tillegg, og det endte med innleggelse og keisersnitt neste dag.

Anonymous poster hash: 72900...3ff

Skrevet

Jeg ble lagt inn da undertrykket var på 100, husker ikke hvor mye protein osv, men hadde lagt på meg nesten 40 kg.

Dagen etter forsvant fosterlyden på ctg-reg, hastekeisersnitt i uke 35. Hadde fått et digert infarkt i morkaka, så hadde flaks.

Anonymous poster hash: 08bd2...fca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...