Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Anonymous poster hash: b4e7c...10c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Nei min var også sånn. Sov ikke natten gjennom en eneste gang før han fikk eget rom, da snudde det helt. Anonymous poster hash: fbadb...7e0
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Min lille på åtte uker sover best alene i vogna eller i senga. Hun vil gjerne kose på armen og sover gjerne inntil meg men da får hun ikke den dype lange (3 timer) søvnen. Våkner etter 30 min til en time og blir mer og mer grinete for hver gang hun våkner. Føler litt på at jeg må legge henne i vogna alene flere ganger om dagen men hun blir så grinete om hun ikke får minst to runder på tre timer på dagtid. Hun sovner fort i vogna og sover godt. Hun er blid når hun våkner og virker ikke som hun misliker å sove så mye alene. Leser jo bare om barn som IKKE vil sove alene. Synes det er så rart at min sover best alene. Anonymous poster hash: b4e7c...10c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Min lille på åtte uker sover best alene i vogna eller i senga. Hun vil gjerne kose på armen og sover gjerne inntil meg men da får hun ikke den dype lange (3 timer) søvnen. Våkner etter 30 min til en time og blir mer og mer grinete for hver gang hun våkner. Føler litt på at jeg må legge henne i vogna alene flere ganger om dagen men hun blir så grinete om hun ikke får minst to runder på tre timer på dagtid. Hun sovner fort i vogna og sover godt. Hun er blid når hun våkner og virker ikke som hun misliker å sove så mye alene. Leser jo bare om barn som IKKE vil sove alene. Synes det er så rart at min sover best alene. Anonymous poster hash: b4e7c...10c Det at man hører mest om barn som ikke vil sove alene går nok mest på at det er det som er mest utfordrende for foreldrene, for da føler man at man ikke får gjort noe annet. Er det ikke noe problem, så trenger man jo ikke å nevne det. Og det gjør ingenting at hun sover alene. Du må jo følge din babys behov, ikke andre babyers. Anonymous poster hash: fbadb...7e0
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Min lille på åtte uker sover best alene i vogna eller i senga. Hun vil gjerne kose på armen og sover gjerne inntil meg men da får hun ikke den dype lange (3 timer) søvnen. Våkner etter 30 min til en time og blir mer og mer grinete for hver gang hun våkner. Føler litt på at jeg må legge henne i vogna alene flere ganger om dagen men hun blir så grinete om hun ikke får minst to runder på tre timer på dagtid. Hun sovner fort i vogna og sover godt. Hun er blid når hun våkner og virker ikke som hun misliker å sove så mye alene. Leser jo bare om barn som IKKE vil sove alene. Synes det er så rart at min sover best alene. Anonymous poster hash: b4e7c...10c Det at man hører mest om barn som ikke vil sove alene går nok mest på at det er det som er mest utfordrende for foreldrene, for da føler man at man ikke får gjort noe annet. Er det ikke noe problem, så trenger man jo ikke å nevne det. Og det gjør ingenting at hun sover alene. Du må jo følge din babys behov, ikke andre babyers. Anonymous poster hash: fbadb...7e0 Huff. Min første. Tenker jeg har gjort noe galt og at vi har er tilknytnings problem. Sikkert veeeeldig teit å tenke slik så lenge hun er fornøyd. Anonymous poster hash: b4e7c...10c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Vår er sånn! I våken tilstand SUPERsosial, men sove vil han gjøre alene. Fikk eget rom da han var 6 mnd, og begynte da å sove natta gjennom. Anonymous poster hash: 6cc7d...da0
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #7 Skrevet 9. desember 2014 Den ene ungen min lå klistra på oss i tre måneder, men den andre ville helst ligge i fred Anonymous poster hash: bc21b...a4f
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #8 Skrevet 9. desember 2014 Helt normalt. Min sov veldig lett, og vi vekket hverandre når vi delte rom. Flyttet han til rommet rett foran vårt når han var 4 uker gammel, da var han omtrent 5-6 m fra sengen min, og vips sov han søtt og våknet kun for å få pupp. Og jeg fikk også sove (sover veldig lett selv). Ingen tegn til tilknytningsproblemer 6 år senere, og som baby var han veldig sosial. Men å sove ville han helst gjøre i fred. Han er blitt noe mer fleksibel med alderen (vi kan dele rom å ferie, og han kan ha overnattingsbesøk), men han liker seg best alene på eget rom. Anonymous poster hash: fa058...4a7
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #9 Skrevet 9. desember 2014 Takk for svar. Godt å høre det ikke er unormalt. HI Anonymous poster hash: b4e7c...10c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå