Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #1 Skrevet 9. desember 2014 Hvordan så blodet som kom ut? Blør lyserødt blod nå... Mistenker jeg er gravid... Ikke tatt test.. Skal ikke ha mensen nå😔 Anonymous poster hash: 03161...301
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #2 Skrevet 9. desember 2014 Hæ? Nå er jeg ikke helt med? Anonymous poster hash: 39a76...c34
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #3 Skrevet 9. desember 2014 Blødning trenger ikke bety abort. Jeg hadde flere blødninger tidlig i graviditeten, men det var ikke abort. Det gikk bra. Anonymous poster hash: f149d...41c
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #4 Skrevet 9. desember 2014 Så ut som mensen, altså en del friskt blod. Anonymous poster hash: 7357d...053
MrsMilla Skrevet 9. desember 2014 #5 Skrevet 9. desember 2014 Mistet i uke seks. Så ut som en kraftig menstruasjon pluss magesmerter. Men vær obs på at man kan blø uten å miste, og det er også fullt mulig å være gravid med tvillinger og miste en. Det gjorde jeg i fjor høst, og trodde alt var over og at naturen hadde fikset opp sjøl. Viste seg at det var ei lita ei igjen der inne som hadde det helt fint. Vi hadde ultralyd, og så to " hull/åpninger/klaringer, der dene ene var tom og væskeansamling på vei ut, pluss en med spire. Hun er nå fem måneder...
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2014 #6 Skrevet 9. desember 2014 Jeg mistet i uke 7+6, så nesten 8 uker da altså. Dette var min første graviditet og jeg har siden vært gravid to ganger (har en toåring og er 24uker på vei nå med nr. 2(3). Altså, det var min første graviditet og jeg hadde veldig sterke og vonde "menslignende" smerter helt tidlig i den første graviditeten. Smertene kunne komme nesten som knivhugg og var veldig veldig vonde. Jeg leste at man kunne ha litt magesmerter så jeg tenkte ikke så veldig over det, selv om jeg synes smertene var vonde. Så, i uke 6 hadde jeg en liten spotting med bittelitt svart blod..(Sorry detaljer..), men det skjedde bare en dag, så jeg slo meg til ro med at det ikke var noe å bekymre meg så veldig over det. Så nesten en og en halv uke etterpå begynte jeg plutselig å blø ganske mye. Det føltes plutselig som jeg fikk kraftige mensblødninger. Jeg løp på toalettet og så at jeg blødde mye (Typ heftig første-dag-mens-blødninger). Jeg ringte legen og fikk komme på UL. De kalte det en truende abort og jeg ble straks sykemeldt på dagen med beskjed om å ligge. Dessverre fortsatte jeg og blø og etter par-tre dager kom svært vonde rie-lignende sammentrekninger. Dro på legevakten og fikk bekreftet at den var en spontanabort på gang. Da jeg kom hjem igjen rant det masse blod ut:-(((( Fikk sterke smertestillende av legen og sov meg igjennom de verste smertene den natten. Anonymous poster hash: 4a9a9...b18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå